فاطيـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
. اگه بهت ویس دادم بدون ته ته رفاقتم باهات .. -
.
اگه دیدی گوشیمو دادم بهت ُجایی رو قفل
نکردم ، بدون ته ته رفاقتم باهات . : )
-
.
این بیکارای ِشایعه ساز ِتو ایتا برای شایعه
سازی هاشون هردور چقدر حقوق میگیرن ؟ 🗿
-
فاطيـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
- منو ببرید به ساعت 43 : 3 یه شبی : )) .
ولي ای کااش میشید به اون شب برگشت .. 💔☕️ ؛ !
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خلاصــه ای از زنــدگیم : ))) 🚶🏿♂ .