فاطيـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
یه جایی هم هست که مولانا میگه ؛
‹ اگه همه جا تاریک بود دوباره بنگر
شــایـد نـور خودِ تو باشـي :)) 🤍 + ›
.
خیلی خستمه پلیز یِلیوان چای و یِسال خواب برای آرامش کامل و رفع خستگی😔😂
-
.
بنظرم اونقدر سخت گرفتم که نه دیگه معدهای مونده نه مویی نه جسمی . . .💔🤏🏽
-
فاطيـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
از الان ذووق من برای شنبه :))🥲🤌🏾 رفقای خرم ابادی هیئت امیر برومند .. شنبه ساعت هشت !🙌🏻 حسینه حبیب من
از دختر بودنم نهایت خرسندی رو دارم
تا جایی که پای سینه زدن تو هیئت میاد وسط (:
.
ایتا یع جوری کویره گنگسترا و شاخای ایتا مث اینکه در گیر درس ُ مشق اید؟!😂😔
-