من استاد شهریار نیستم که بگم:
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟
(سر پیری بخوای بیای ی بلایی سرت بیارم که از اومدنت پشیمون بشی پس مثل بچه آدم همین الان اول جوونی پاشو بیا)
با من از مهربونی حرف نزن
من آمبولانس میبینم واسه کسی که نمیشناسم هم دعا میکنم...:)