شب ها باهم صحبت کنید بچها، ورژن آخر شب آدما دلنشینتره، احساسی، شجاع، غیرمنطقی، آسیبپذیر و واقعی تره..
گذشتکردن دو حالت داره:
یا اونقدر دوستشداری که از اشتباهش
میگذری یا اونقدر از چشمت میوفته که
از خودش و اشتباهش باهم میگذری ...