در دلم بیشتر از حجمِ جهان غم دارم . . .
بازهم شب شد و آغوشِ تورا کم دارم!
⁰¹ : ⁰⁰
شب بخیر بـہ تویے کـہ براے تحمل کرבט בنیایت زیاבے کوچک، بے پناـہ و خستـہ ای❤️🩹
حالم گرفته از این شهر
که آدم هایش همچون هوایش
ناپایدارند !
گاه آنقدر پاک که باورت نمی شود
گاه چنان آلوده که نفست می گیرد
435.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با روانی که در حال فروپاشی بودم سعی کردم برات بهترین باشم