eitaa logo
پرایوتِ دتری
90 دنبال‌کننده
459 عکس
239 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
خودت بی خونه شدی .
تو میتونی به قلبم چاقو بزنی و من بابت خونی شدن دستات ازت عذر خواهی کنم:)
بیا برات بشمارم که چند بار به مو رسید و پاره شد ؛
حرفات میداد بوی رفتن ..
تو که آخر گره رو وا می‌کنی امام رضا پس چرا امروز فردا می‌کنی امام رضا
ناراحت کننده ترین قسمت رابطه ما این بود که من هر بار تلاش میکردم برات توضیح بدم که احساسم چیه درمورد چی دارم بیش از حد فکر میکنم تو فکر میکردی من دارم بحث پیش میارم دعوا کنیم ولی تنها چیزی که من میخواستم این بود که تو درک کنی من چه احساسی دارم.
هنوزم دربارت اشکام نمیاد.
امیدوارم به جایی نرسید که مهم ترین آدم زندگیتون خودشو از چشمات بندازه.
رو چشمام آنقدر جای بدیه که آنقدر زود ازش سر می‌خورید می افتید؟ :/
اینجوری برات بگم که هر کسی لیاقت مهربون بودن انسان بودن بخشنده بودن داشتن اصالت و ذات وفاداری ندارن. برا همینه که آدمایی که همه اینارو داشته باشند کمه خب درک شون میکنم مهربون بودن سخته دل شکستن خیلی آسون تره انسان بودن کار هر کسی نیست مگه راحته کمبود های بچگی تو رو کسی خالی نکنی و یاد بگیری عقده هات ربطی به بقیه ندارن سخته عیب بقیه رو تو چشم همه نکنی تا عیب خودت تو چشم نباشه اره خیلی سخته خب کینه به دل گرفتن خیلی راحت تر از بخشیدنه برا بخشیدن باید دلت دریا باشه و خدا به هر کسی دل دریا نمی‌ده که اصالت و ذات از ریشه میاد ریشه داشتن سخته هر کسی از پسش بر نمیاد اما موقع طوفان تنها کسانی که ریشه داشتن باقی می مانند .. وفاداری تا خیانت معلومه خیانت راحت تره آخه سخته خب آدم به یکی متعهد باشی هر کسی جرعت شو نداره خلاصه که خدا به هر کسی اینارو نمی‌ده کمه از آدم های که همه اینارو داشته باشند اگه داری قدر خودتو بدون و ،بدون که مشکل از تو نیست خدا به هر کسی ظرفیت داشتن همچین آدمی و تو زندگی نمیده .. میگیری که چی میگم🤝🙂.