پرایوتِ دتری
حالا هی بیا براش توضیح بده که اگه حذفش نمیکردم بیشتر ضربه میخوردی باز اذیت میشدی باز میشکستی مگه ح
یه موقع هایی آنقدر طرف میکشنتت دل حتی جرعت ندارع روش نمیشه بگه یه فرصت دیگه بهش بدیم حتی اونم موافقت میکنه :))
من میایستم، تا لحظهی فرو ریختن سقف،
تا لحظهی سوختن تمام و کمال زندگی،
تا لحظهی ویران شدن؛
اما
اما اگر بروم،
دیگر هرگز باز نخواهم گشت.
پرایوتِ دتری
💔:))))))
تورو بغل کرد افتاد یاد من رفیق ما سه تایمون الانم باختیم💔 :)
ولی کاش میشد بعضی از رفیق های مجازی و از تو گوشی در آورد و محکم بغلشون کرد 🫂❤️🩹:))))