ولی کاش میشد بعضی از رفیق های مجازی و از تو گوشی در آورد و محکم بغلشون کرد 🫂❤️🩹:))))
در من آدم برفی است
که عاشق آفتاب شده !
و این
خلاصهی همهی
داستان های عاشقانهی جهان است
ولی ی سری شبا
تازه شروع کاره
شروع مرور خاطرات
شروع ریختن اشک وبغض هایی که نشدقورت بدی
شروع تکراردوباره شبی که هیچکس ازش خبردارنمیشه:)))