بنظرم غمگین ترین جمله هم میرسه به (خدایا منو ببر پیش خودت تورو خدا، بنده هات خیلی اذیتم میکنند) .
معلومه که همیشه عصبانی به نظر میام!
من کل زندگیم در حال جنگیدن بودم.
با خانواده، با فقر، با نشدن، با رفتن، با ندیده شدن...