پرایوتِ دتری
مگه میشه یکی دوست داشته باشی و ناراحتیش برات مهم نباشه ؟!
ولی آخه دوست داشتن که این شکلی نیست.
حلالم کن اگر گاهی به یادت اشک میریزم
من از اینکه تو رفتی خوب آگاهم، ولی دل نه . .
خدایا تو به جزء من بنده های زیادی داری
ولی من به جزء تو خدای دیگه ای ندارم
پناهم باش!