خدایا تو به جزء من بنده های زیادی داری
ولی من به جزء تو خدای دیگه ای ندارم
پناهم باش!
دیگه پیامی از من دریافت نمیکنی
این داستان با همه خوبیها و بدیهاش برای همیشه تموم شد.
فشار روانی فقط اونجایی که میبینی آخرین پناهت هم داره مثل بقیه باهات رفتار میکنه.