پرایوتِ دتری
میدونم خیلی آدم مزخرف و حوصله سربری ام ولی لطفا انقد واضح به روم نیارین
ملیکا میام چک لقدیت میکنم ها باهمون بیل خودت آره......
آنقدر خود بدبختی های رفیقام زیاده دیگه روم نمیشه برم از بدبختی خودم براشون بگم هعی زندگی 🦦.
خدایا حالا تو هی آدم اشتباه بفرست تو زندگیم تا منم یکیشو برات پس بفرستم بفهمی دنیا دست کیه.
یه سری موقع ها بهتره کر باشی و نشنوی کور باشی نبینی؛
گاهی یه سری حرف ها و دیدن یه سری چیزا تموم وجودتو نابود میکنه.
هدایت شده از Dance dream
تا یکیو پین میکنی،گند میزنه.
تا به یکی اعتماد میکنی،گند میزنه.
تا به یکی احترام میذاری،گند میزنه.
تا یکیو با اسم قشنگ سیو میکنی،گند میزنه.
تا یکیو توی دلت از بقیه جدا میکنی،گند میزنه.