عمیقاً نیاز دارم توسط کسی که خیلی دوسش دارم بدنم تیکه تیکه بشه یعنی پودرهاااا و سریع نمیرم چند ساعت از درد جون بدم فکرش بهم آرامش میده : ))))))))))
من اون کسی که تک تک شبا بهش فکر میکنم و براش کلی مینویسم و باهاش زندگی میکنم رو انتخاب میکنم اونی ک حتی دوست نداره یه بار دیگه تو چشام نگاه کنه چون حداقل یه بار دیگه حتی شده واسه آخرین بار میتونم ببینمش
...
هعی غم 💔 :))
پرایوتِ دتری
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_f1w9ftp&btn بچها خیلی رندوم یه سوالی اومد تو ذهنم
خب دوستان ممنون که تو چالش شرکت کردید، پیام هارو پاک نمیکنم دوست دارم تو چنل بمونه.
بیشترین چیزی که اَز اون متنفرم حالتِ دلسوزانه و ترحمبراَنگیزِ آدمهاست وقتی حالم خوش نیست.
سپس در گوشم گفت: حالم چیزی شبیه نشستن در وسط میدان جنگ و فکر کردن به نُت های گنجشک ها در سپیده دم است.