کسی که دوسش دارم چون تو این مدت عمر نتونستم باهاش حرف بزنم و اون موقع قبل مرگ میتونم بهش بگم دوستت دارم
...
انشالله:))))
پرایوتِ دتری
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_f1w9ftp&btn بچها خیلی رندوم یه سوالی اومد تو ذهنم
بی تی اس : )
امیدم...
...
عجیبست