خیلی یهویی دلم خواست غذا بخورم گرسنم نبودا نمیدونم اما میدونم باز قرارع از نفس تنگی نتونم بخوابم 🦦.
حس میکنم دیگه هیچ اتفاقی نمیتونه روم تاثیر بذاره،دیگه خیلی راحت همه چیو قبول میکنم و ازش میگذرم و آخرش میگم "زندگی همینه دیگه"
کاش بلد بودم بیخیال باشم ، اهمیت ندم ، جدی نگیرم ولی متاسفانه نمیشه بلد نیستم نمیتونم.