eitaa logo
پرایوتِ دتری
90 دنبال‌کننده
458 عکس
238 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
کاش خوابام نشونه نبود :)))
هعب‌.
از اینکه روزمو با گریه شروع کنم متنفرم..🚮
ترسناک ترین مرحلهٔ زندگی رسیدن به بی تفاوتیه (:
می‌دونم اما..
‌بله کشور آرام است، آرام همچون سردخانه‌ی مردگان و جوانان.
حس میکنم دیگه هیچ اتفاقی نمیتونه روم تاثیر بذاره،دیگه خیلی راحت همه چیو قبول میکنم و ازش میگذرم و آخرش میگم "زندگی همینه دیگه"
کاش بلد بودم بیخیال باشم ، اهمیت ندم ، جدی نگیرم ولی متاسفانه نمیشه بلد نیستم نمیتونم.
هوم ؟ :)
من هر کاری کردم اون حرفای آخر و یادم نرفت :))
ولی من احتیاج دارم بگذره ، خیلی بگذره برسه اونجایی که دارم برایِ اون اتفاق اشک شوق می‌ریزم :)))))