حس میکنم دیگه هیچ اتفاقی نمیتونه روم تاثیر بذاره،دیگه خیلی راحت همه چیو قبول میکنم و ازش میگذرم و آخرش میگم "زندگی همینه دیگه"
کاش بلد بودم بیخیال باشم ، اهمیت ندم ، جدی نگیرم ولی متاسفانه نمیشه بلد نیستم نمیتونم.
ولی من احتیاج دارم بگذره ، خیلی بگذره
برسه اونجایی که دارم برایِ اون اتفاق
اشک شوق میریزم :)))))
پرایوتِ دتری
من فقط الان دلم کیک شکلاتی میخواد :(
به شدت دلم کیک میخواد واحییی :((