هدایت شده از شیداخو | SHEYDAKHO
شنیدن جملهی « الان چیکار کنم حالت خوب
شه؟ » واقعا قشنگه
گاهی برای پیدا کردن خودمان باید در هم بشکنیم؛
شاید این فروپاشی همان آغاز دوباره باشد.
از قطع رابطه با هیچکس ناراحت نمیشم ، چون انقد بهش فرصت دادم که مطمئن شدم بی ارزشه.
چرا باید آنقدر سخت بگیرن که اسم امتحان میاد اشک از چشام سرازیر بشه نمیفهمم تازه مثلا بیخیالم و برام مهم نیست اینجوریم مهم بود خودکشی میکردم 😂👩🏻🦯.