پرایوتِ دتری
- من دوست نداشتم ؟!
تو تنها کسی بودی که . .
حتی بعد از خوابمم ، باهاش خوش
اخلاق بودم :)
پرایوتِ دتری
میگم مرده هر کی میپرسه حالت رو از من.
کشتمت توو قلبم و چالت و کندم
پرایوتِ دتری
گفته بودم یه روز بهت نزار رد بدم
افتادی بلندت کردم صد بار از چشمم.
پرایوتِ دتری
افتادی بلندت کردم صد بار از چشمم.
مینویسی جمله هارو پشت هم واسم.