غریبه آشنای من دیدی چیشد ؟! :))
پارسال قراره بود بیای امتحان ریاضیمو بدی اما نیامدی خراب کردم..
امسال هم نیامدی صفر شدم....
پرایوتِ دتری
غریبه آشنای من دیدی چیشد ؟! :)) پارسال قراره بود بیای امتحان ریاضیمو بدی اما نیامدی خراب کردم.. امس
از حق نگذریم پارسال بخاطر تو خراب کردماا نمیتونستم رو درس تمرکز کنم همش فکرم پیش تو بود هی چک میکردم ببینم پیامو جواب دادی یا نه..
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تا زمانی که تحقیر نشی تغییر نمیکنی.
#چندکلامحرفحق
پرایوتِ دتری
♥️. . :))
فقط خودت و میدونی که چقدر دلتنگتم..❤️🩹
تولدت مبارک اولین و آخرین پنهاهم🫂:))
متن های چنلم مال تو نیست، ولی اگه خوندی و دیدی بهت برخورد بدون دقیقا ماله خودته.