من قابلیت اینو دارم تو اوج خستگی و بی حوصلگیم جوری باهات رفتار کنم که انگار همه چی اوکیه ،
اگه همچین رفتاری ازم میبینی بدون از افراد خاص زندگیمی.!!
همیشه سکوت ، نشانهٔ تایید حرف ِطرف مقابل نیست ؛ گاهی نشانهٔ قطع ِامید ، از سطح ِشعور اوست .
هدایت شده از پرایوتِ دتری
آن پاسخهای بیرحمانه را به یاد بیاور،
به یاد بیاور تا دلتنگ نشوی…