هدایت شده از معصوم در چمنزار ؛
من واقعا آدم خوبی بودم،
نمیگم اشتباه نداشتم ولی حداقلش این بود تلاشمو کردم خوب باشم و به کسی ضرر نرسونم،
حس میکنم حقم نبود خیلی اتفاقا برام بیوفته.
تا جون داری تلاش کن نزار دو روز دیگه برا اینکه میتونستی اما به اندازه کافی تلاش نکردی حسرت بخوری اون موقع راه برگشتی نیست اما الان هنوز دیر نشده برا شروع دوباره.