فکر میکنم روزها، هفتهها یا ماهها
تلاشم برای ترمیم خودم
گاهی با یک اتفاق، یک حرف یا حتی
یک نگاه از دستم میره.
شایدم کارما زندگیت رو پر از آدمهایی کنه که تو برای من بودی. سرد، بیثبات، خاکستری.
پرایوتِ دتری
💔:))))))
اگه دوست داشتن دوست داشتنه تو الان نباید دلت بخواد طرف بره و دورهاشو بزنه برگرده دوست داشتن وقتی دوست داشتنه که بگی طرف بره و خوشبخت بشه بره و خوشحال شه
میدونی چی میگم ؟.