به چیز مال کلاس که برا مدیر چیز مالی میکنهههه میخوام نامه بفرستم که ببین فکر نکن زرنگی خیلی خوب مدونم داری چه پیپیی میخوری و بالاخره چه زود چه دیر دستت پیش همه رو میشه
یعنییییییییییی دختره تو کلاس آنقدر مظلومه آدم دلش میخواد براش گریه کنه ولی چندتا مدارک دارم که نشون میده چیز مال کلاسه بخاطر همین بی همه چیز وای خدایا خیلی دارم سیع میکنم فحش ندما نمیشه اوففف داشتم میگفتم بخاطر همین خانممم مدیر عزیز(شما عزیز فحش خوار مادر حساب کنید )که هفته اول مدرسه برام هودی خرید کاری کرد جواب سلام مو نمیده حالا چرااا؟ چون با اراذل اوباش کلاس یکی دوماه دوست بودم 🗿🦦
اری خلاصه یه پوستی ازش بکنم که