اگه یه سال پیش همین موقع ها بهم میگفتن در طی یک سال قرارع این چیزا رو تجربه کنی و دوام بیاری میخندیدم و میگفتم الان جدیی؟ من و این همه تحمل ؟ منو این همه قوی بودن امکان نداره همون اول میمیرم دیگه به بعدش نمیرسم ولی...
مردم و فهمیدم گاهی ادمای مرده هم باید ادامه بدن و از خاکسترم شیرین جدید ساختم..
اینجا همه چی عادت میشه من نمیخواستم ادامه بدم ولی مجبور بودم اوهوم و بازم اینجا همه چی با اجباره باید با اجبار جنازه خودتو به دوش بکشی و زندگی و ادامه بدی چارهی دیگه ای هم مگه هست ؟
پرایوتِ دتری
مودم: بدرک که خواهر ندارم خودم اشکامو پاک میکنم موهامو ناز میکنم تا خوابم ببره.
پرایوتِ دتری
خدایا منو موز نه شیر موز کن بده سگ بخوره
سگ شیر موز نمیخوره ولی من میخورم بیا بخورمت بزارم تو دلم نگهت دارم 😒🫀✨
پرایوتِ دتری
کاملا🛐.
کاش یه تسترِ غذا بودم و بابت اینکه امروزم باید کلی سوخاریو پیتزا بخورم ناراحت بودم.
پرایوتِ دتری
کاملا🛐.
غذا های خیلی خیلی مورد علاقم در قالب یک فیلم 🗿🤌🏻
پ.ن خودم نفهمیدم چی گفتم