پرایوتِ دتری
مودم: بدرک که خواهر ندارم خودم اشکامو پاک میکنم موهامو ناز میکنم تا خوابم ببره.
پرایوتِ دتری
خدایا منو موز نه شیر موز کن بده سگ بخوره
سگ شیر موز نمیخوره ولی من میخورم بیا بخورمت بزارم تو دلم نگهت دارم 😒🫀✨
پرایوتِ دتری
کاملا🛐.
کاش یه تسترِ غذا بودم و بابت اینکه امروزم باید کلی سوخاریو پیتزا بخورم ناراحت بودم.
پرایوتِ دتری
کاملا🛐.
غذا های خیلی خیلی مورد علاقم در قالب یک فیلم 🗿🤌🏻
پ.ن خودم نفهمیدم چی گفتم
پرایوتِ دتری
آقا نمردیم پرایوت دتری رند شد به به مبارکهههههه
وای فداتبشم بشم 😭🫂
به لطف شماااا