پرایوتِ دتری
ولی من از همین الان دارم غصه تمام شدن محرم و میخورم.
جدی محرم تمام شه تو هیت کی یه دل سیر گریه کنم و دردامو بگم دوا کنه؟
پرایوتِ دتری
ولی من از همین الان دارم غصه تمام شدن محرم و میخورم.
الکی میگه بدبختی پیدا نکرده براش غصه بخوره الان میخواد برای این عر بزنه
پرایوتِ دتری
الکی میگه بدبختی پیدا نکرده براش غصه بخوره الان میخواد برای این عر بزنه
بدبختی زیاده ولی دیگه عادی شدن تاثیری ندارن روم دنبال بدبختی جدیدم 🤣🤣🎀.