من بلدم چطوری یکی رو دوس داشته باشم...
ولی نمی دونم چطوری باور کنم یکی دوسم داره.
هدایت شده از شیداخو | SHEYDAKHO
- و آغوشت امن ترین پناهگاه برای من خواهد بود .
پرایوتِ دتری
بازم اشکام نمیان.
ولی الان وقتش نبود ..
خیلی صبر کرده بودم محرم بیاد خودمو خالی کنم الان وقتش نبود لعنتی.