هدایت شده از شیداخو | SHEYDAKHO
- و آغوشت امن ترین پناهگاه برای من خواهد بود .
پرایوتِ دتری
بازم اشکام نمیان.
ولی الان وقتش نبود ..
خیلی صبر کرده بودم محرم بیاد خودمو خالی کنم الان وقتش نبود لعنتی.
خدا باید موقع ساخت من روم مینوشت در جای خنک و سرد و به دور از خورشید نگه داری شود.