eitaa logo
پرایوتِ دتری
90 دنبال‌کننده
459 عکس
238 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
کاش از این مود بی حوصلگی در بیام خیلی کلافم کرد..
هدایت شده از شیداخو | SHEYDAKHO
- و آغوشت امن ترین پناهگاه برای من خواهد بود .
پرایوتِ دتری
بازم اشکام نمیان.
ولی الان وقتش نبود .. خیلی صبر کرده بودم محرم بیاد خودمو خالی کنم الان وقتش نبود لعنتی.
همه امیدم اینه که شب نهم به دلم نگاه کنی : )
‌بچه‌ها خیلی گرمه ، کمتر حرف بزنید ممنون میشم.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌کاش از توانایی مالی پرتاب کردن گوشیم به دیوار برخوردار بودم.
خدا باید موقع ساخت من روم می‌نوشت در جای خنک و سرد و به دور از خورشید نگه داری شود.
ولی چایی خونه مامان بزرگ یجور دیگه میچسبه🤍☕ : )