پرایوتِ دتری
بازم اشکام نمیان.
ولی الان وقتش نبود ..
خیلی صبر کرده بودم محرم بیاد خودمو خالی کنم الان وقتش نبود لعنتی.
خدا باید موقع ساخت من روم مینوشت در جای خنک و سرد و به دور از خورشید نگه داری شود.
پرایوتِ دتری
ولی چایی خونه مامان بزرگ یجور دیگه میچسبه🤍☕ : )
مامانبزرگت نوه نمیخواد؟