حال من خوب است، نه عاشقم نه غمگینم نه کلافه. جای هیچکس خالی نیست، فقط در بیتفاوتترین حالت ممکن قرار دارم.
پرایوتِ دتری
اما ببخشید که توروضه هات بیش تر برای غمهای خودم گریه کردم حسینجان :))
من یقین دارم روزی
دوست داشتن تو عاقبت
به خیرم میکند.
یعنی عاشق خانوادمم بعد گریه کردن رفتم پیششون میگن چشات قرمزه بعد ازظهری تو دسته خیلی گریه کردی نه؟ 👩🏻🦯🤣.