ببخشید اگه مثل قبل دوست خوبی نیستم ؛ این روزا فقط دارم تلاش میکنم دووم بیارم :))))
هدایت شده از شیداخو | SHEYDAKHO
پرایوتِ دتری
تنها یه شاخهی نجات و امید مونده تو دلم :)
کاش بشه کاش بتونم کاش حداقل اونو از دست ندم.