ببخشید اگه مثل قبل دوست خوبی نیستم ؛ این روزا فقط دارم تلاش میکنم دووم بیارم :))))
پرایوتِ دتری
تنها یه شاخهی نجات و امید مونده تو دلم :)
کاش بشه کاش بتونم کاش حداقل اونو از دست ندم.
پرایوتِ دتری
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_f1w9ftp&btn=:)
حستون به اینجا رو صادقانه تو ناشناس بگید همون جا جواب میدم.