هروقت نیازت داشتم نبودی
الان هم نیستی، هیچ وقت وقتایی که باید کنارم میبودی نبودی.
نمدونم دلم نمیاد نفرین کنم دلم نمیاد کسایی که اذیتم کردن، کسایی که باعث شدن الان تو این حال باشم جواب کاراشونو بام پس بدن چون همه شون عزیزام بودن یا هستن..
درد اونا رو منم تاثیر داره با درد اونا منم نابود میشم...
و خب بازم این وسط منم که اذیت میشم پس همون بهتر که تاوان کاراشونو پس ندن.
پرایوتِ دتری
چقدر احمق به نظر میرسیدم وقتی اون میتونست کل روز رو بدون صحبت کردن با من بگذرونه در حالی که من هر د
هنوز هم همینم تغییر ایجاد نشده ها😂.
پرایوتِ دتری
عه فردا تولدشه :)
عه فردا میشه یه سالگی روزی که بهش اعتراف کردم :)))))))))
پرایوتِ دتری
عه فردا میشه یه سالگی روزی که بهش اعتراف کردم :)))))))))
وای از این تیر ماه وای.
دقیقا یه سال پیش همین روز همین ساعتها با تصور اینکه شاید این دفع بشه از ذوق خوابم نمیبرد 🦦😂.