هل نشو ساحل!!!
شاید باگههه که سین خوردههه
𝐂𐐼᳝֘ᥣׄỿ݂࣪թ᮫݂ઽׂ݂ⱺָׄ ƒֺ۪ꭉׂ݂ⱺָׄꬺׂ֘ فور ندهههه مالک نیستتت
هل نشو ساحل!!! شاید باگههه که سین خوردههه
نههه فقط مشکلل ایتای منهههه
بعد ثمین هیچ وقت از ساعت 7 تا این موقع شب آف نمیشد
𝐂𐐼᳝֘ᥣׄỿ݂࣪թ᮫݂ઽׂ݂ⱺָׄ ƒֺ۪ꭉׂ݂ⱺָׄꬺׂ֘ فور ندهههه مالک نیستتت
نههه فقط مشکلل ایتای منهههه بعد ثمین هیچ وقت از ساعت 7 تا این موقع شب آف نمیشد
شاید 2 ساعت آف بشه ولی تاحالا ندیدم 6 ساعت آف بشهههه
𝐂𐐼᳝֘ᥣׄỿ݂࣪թ᮫݂ઽׂ݂ⱺָׄ ƒֺ۪ꭉׂ݂ⱺָׄꬺׂ֘ فور ندهههه مالک نیستتت
وای نه😭😭
زبونم لـ.ال مشکل واسش پیش اومده