𝐂𐐼᳝֘ᥣׄỿ݂࣪թ᮫݂ઽׂ݂ⱺָׄ ƒֺ۪ꭉׂ݂ⱺָׄꬺׂ֘ فور ندهههه مالک نیستتت
هل نشو ساحل!!! شاید باگههه که سین خوردههه
نههه فقط مشکلل ایتای منهههه
بعد ثمین هیچ وقت از ساعت 7 تا این موقع شب آف نمیشد
𝐂𐐼᳝֘ᥣׄỿ݂࣪թ᮫݂ઽׂ݂ⱺָׄ ƒֺ۪ꭉׂ݂ⱺָׄꬺׂ֘ فور ندهههه مالک نیستتت
نههه فقط مشکلل ایتای منهههه بعد ثمین هیچ وقت از ساعت 7 تا این موقع شب آف نمیشد
شاید 2 ساعت آف بشه ولی تاحالا ندیدم 6 ساعت آف بشهههه
𝐂𐐼᳝֘ᥣׄỿ݂࣪թ᮫݂ઽׂ݂ⱺָׄ ƒֺ۪ꭉׂ݂ⱺָׄꬺׂ֘ فور ندهههه مالک نیستتت
وای نه😭😭
زبونم لـ.ال مشکل واسش پیش اومده
𝐂𐐼᳝֘ᥣׄỿ݂࣪թ᮫݂ઽׂ݂ⱺָׄ ƒֺ۪ꭉׂ݂ⱺָׄꬺׂ֘ فور ندهههه مالک نیستتت
زبونم لـ.ال مشکل واسش پیش اومده
نترسسس اونم برا همین نگرانههه