ولی یروز یادمه بهم گفت اگه دیدی سین زدم جواب ندادم یعنی نتم تموم شده تو پیامک بهت پیام میدم ولی تو پیامک هم بهم پیام نداد🥲💔
𝐂𐐼᳝֘ᥣׄỿ݂࣪թ᮫݂ઽׂ݂ⱺָׄ ƒֺ۪ꭉׂ݂ⱺָׄꬺׂ֘ فور ندهههه مالک نیستتت
ولی یروز یادمه بهم گفت اگه دیدی سین زدم جواب ندادم یعنی نتم تموم شده تو پیامک بهت پیام میدم ولی تو پ
بچه ها کسی نیست بگه چیکار کنم ؟ امروز واقعا نمیتونم بخوابم😭
کالیپسو فرم بهترینه قبول نداری برو بمیر😍💝
𝐂𐐼᳝֘ᥣׄỿ݂࣪թ᮫݂ઽׂ݂ⱺָׄ ƒֺ۪ꭉׂ݂ⱺָׄꬺׂ֘ فور ندهههه مالک نیستتت
بچه ها کسی نیست بگه چیکار کنم ؟ امروز واقعا نمیتونم بخوابم😭
ببین درکت میکنم ولی دره ای نگران نباش💕
مطمئنم یه دلیلی هست🌷
منم ریپم وگرنه بهش پیام میدادم😭