𝐂𐐼᳝֘ᥣׄỿ݂࣪թ᮫݂ઽׂ݂ⱺָׄ ƒֺ۪ꭉׂ݂ⱺָׄꬺׂ֘ فور ندهههه مالک نیستتت
ولی یروز یادمه بهم گفت اگه دیدی سین زدم جواب ندادم یعنی نتم تموم شده تو پیامک بهت پیام میدم ولی تو پ
بچه ها کسی نیست بگه چیکار کنم ؟ امروز واقعا نمیتونم بخوابم😭
کالیپسو فرم بهترینه قبول نداری برو بمیر😍💝
𝐂𐐼᳝֘ᥣׄỿ݂࣪թ᮫݂ઽׂ݂ⱺָׄ ƒֺ۪ꭉׂ݂ⱺָׄꬺׂ֘ فور ندهههه مالک نیستتت
بچه ها کسی نیست بگه چیکار کنم ؟ امروز واقعا نمیتونم بخوابم😭
ببین درکت میکنم ولی دره ای نگران نباش💕
مطمئنم یه دلیلی هست🌷
منم ریپم وگرنه بهش پیام میدادم😭
𝐂𐐼᳝֘ᥣׄỿ݂࣪թ᮫݂ઽׂ݂ⱺָׄ ƒֺ۪ꭉׂ݂ⱺָׄꬺׂ֘ فور ندهههه مالک نیستتت
ساحل نیمشو دیدی
اخه من سیوش دارم خب بعد من اصن چنلشو چك نمیکنم که اونو ببینم
الو 110؟؟ لیدری که چنلش وایب بهشته میده رو پیدا کردم 👮🏻♀