- لعنت به این پراکندگی . .
+ شاخصهای پراکندگی داده هامنظورته؟
- نه پراکندگی اتاقم :)! . .
+ جمعنمیشود دگر آنچه تو میپراکنی🤣!
سوال اساسی اینه که چرا چراا چرااا
مراعات کسی رو میکنید که مراعات
شما رو نمیکنه ؟؟🚶🏿♂.
یادمه یکی میگفت شب که از ۱۲ میگذره
یکجوریه ! آدم دلش میخواد هرچی هست
و نیست بگه ! . .