” غِـیـٰاثْ ؛ 𝐺հ𝛼𝛄𝛼𝛅“
من دوسـِت نداشتم ؟
من اجازه دادم ،
به موتورم ، پاییون صورتی
بچسبونی 🎀🦦 .
” غِـیـٰاثْ ؛ 𝐺հ𝛼𝛄𝛼𝛅“
دنیااگهجایخوبیبود، باگریهواردشنمیشدیم .
- غمها را نمیتوان کم کرد ؛
باید خـُودت را زیاد کنی .