” غِـیـٰاثْ ؛ 𝐺հ𝛼𝛄𝛼𝛅“
@Ghayas3
103
دنبالکننده
175
عکس
13
ویدیو
0
فایل
- بسمہ تعالۍٰ نداࢪم طاقت تیماࢪ چندین؛ اغثنۍ یا #غیاثالمستغیثین:') غِـیـٰاث ؟! #فࢪیادࢪَس . اینجا؟! همینجوࢪۍ، دوس داشتۍ باش ڪِناࢪمون . ڪپۍ؟! نڪنۍ بهتࢪه..
مشاهده در ایتا
پیوستن
” غِـیـٰاثْ ؛ 𝐺հ𝛼𝛄𝛼𝛅“
103 دنبالکننده
دانلود
” غِـیـٰاثْ ؛ 𝐺հ𝛼𝛄𝛼𝛅“
” غِـیـٰاثْ ؛ 𝐺հ𝛼𝛄𝛼𝛅“
” غِـیـٰاثْ ؛ 𝐺հ𝛼𝛄𝛼𝛅“
دنیااگهجایخوبیبود، باگریهواردشنمیشدیم .
- غمها را نمیتوان کم کرد ؛ باید خـُودت را زیاد کنی .
” غِـیـٰاثْ ؛ 𝐺հ𝛼𝛄𝛼𝛅“
با اینهمه رنج . . میترسم برای ادامهی زندگی اشک کم بیاوریم : ) .
” غِـیـٰاثْ ؛ 𝐺հ𝛼𝛄𝛼𝛅“
” غِـیـٰاثْ ؛ 𝐺հ𝛼𝛄𝛼𝛅“
و نگه داشتن مهمتر از بدست آوردن است؛
” غِـیـٰاثْ ؛ 𝐺հ𝛼𝛄𝛼𝛅“
مردم به ما آسیب نمیزنن، امیدی که بهشون داشتیم به ما آسیب میزنه!
” غِـیـٰاثْ ؛ 𝐺հ𝛼𝛄𝛼𝛅“
” غِـیـٰاثْ ؛ 𝐺հ𝛼𝛄𝛼𝛅“
ذاتا مزخرفید ، نمیشود برایتان مرد .
” غِـیـٰاثْ ؛ 𝐺հ𝛼𝛄𝛼𝛅“
آدما میگن حالشون خوبه ، ولی مدام پاهاشون رو تکون میدن : )!
مطالب بعدی