” غِـیـٰاثْ ؛ 𝐺հ𝛼𝛄𝛼𝛅“
دنیااگهجایخوبیبود، باگریهواردشنمیشدیم .
- غمها را نمیتوان کم کرد ؛
باید خـُودت را زیاد کنی .
وقتی ازت میپرسم «امروز چیکار کردی؟» یعنی حتی دلم میخواد درمورد کیفیت چایی عصرت هم بدونم =)))