eitaa logo
گنبد فیروزه
59 دنبال‌کننده
547 عکس
169 ویدیو
22 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از قزوین‌ نیوز
۳۴۰۰ هكتار از اراضی شهرک‌های صنعتی قزوين دارای سند تفكيكی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوين: 🔸 سند تفکیکی ۳۴۰۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان آماده و قابل واگذاری به واحدهای بهره‌بردار است. 🔺سرخط مهم‌ترین وقایع و اخبار قزوین @qazvinnews_ir
🔺امیرالمؤمنین‌علی‌علیه‌السلام: 🔹نابود شد کسی که ارزش خود را ندانست. 🚩کانال تخصصی 🚩@Ansarolmahdi88 ☝️از پیام‌های دریافتی☝️ 💠کانال اطلاع‌رسانی حم (دریافتی و تحریری)؛ «حیفه این پیام‌ها را نبینی» (یک از هزاران؛ گلچینی از صدها پیام متنوع): 🆔eitaa.com/chelcheraaqHM 🙏گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام👇 https://eitaa.com/joinchat/3850895565Cc7624a74fe
5.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹شکوه معماری را درمیراث جهانی آرامگاه شیخ صفی‌الدین اردبیلی ببینید. @khabar_khoub_iran ☝️از پیام‌های دریافتی☝️ 💠کانال اطلاع‌رسانی حم (دریافتی و تحریری)؛ «حیفه این پیام‌ها را نبینی» (یک از هزاران؛ گلچینی از صدها پیام متنوع): 🆔eitaa.com/chelcheraaqHM 🙏گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام👇 https://eitaa.com/joinchat/3850895565Cc7624a74fe
. ☝️از پیام‌های دریافتی☝️ ✅ مأموریت‌های الهی به جهت انسان‌ها؛ 👈 بار اول برای و فرزندانش جهت نحوه جنازه هابیل (فرزند آدم) 👈 بار دوم برای همه بنی‌آدم جهت نحوه محو از (فرزند آدم) 💠کانال اطلاع‌رسانی (دریافتی و تحریری)؛ «حیفه این پیام‌ها را نبینی» (یک از هزاران؛ گلچینی از صدها پیام متنوع): 🆔eitaa.com/chelcheraaqHM 🙏گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام👇 https://eitaa.com/joinchat/3850895565Cc7624a74fe
☫﷽☫ رابطه کلاغ با بنی‌اسرائیل! عطف به پیام👇 https://eitaa.com/chelcheraaqHM/3168 (حاوی تصویری از رفتار عجیب یک کلاغ) ✅ مأموریت‌های الهی به جهت انسان‌ها؛ 👈 بار اول برای جهت نحوه جنازه هابیل (مذکور در قرآن) 👈 بار دوم برای همه جهت نحوه از (قابل برداشت برای هر کسی) لطفاً به این سوره مائده در مجید، عنایت بفرمائید: «وَ اتْلُ عَلَيْهِمْ نَبَأَ ابْنَيْ آدَمَ بِالْحَقِّ إِذْ قَرَّبا قُرْباناً فَتُقُبِّلَ مِنْ أَحَدِهِما وَ لَمْ يُتَقَبَّلْ مِنَ الْآخَرِ قالَ لَأَقْتُلَنَّكَ قالَ إِنَّما يَتَقَبَّلُ اللَّهُ مِنَ الْمُتَّقِينَ» (۲۷) و بخوان بر آنها به حقیقت حکایت دو پسر آدم (قابیل و هابیل) را، که چون تقرب به قربانی جستند از یکی پذیرفته شد و از دیگری پذیرفته نشد. (قابیل به برادرش هابیل) گفت: البته تو را خواهم کشت. (هابیل) گفت: بی‌تردید خدا (قربانی را) از متقیان خواهد پذیرفت. «لَئِنْ بَسَطْتَ إِلَيَّ يَدَكَ لِتَقْتُلَنِي ما أَنَا بِباسِطٍ يَدِيَ إِلَيْكَ لِأَقْتُلَكَ إِنِّي أَخافُ اللَّهَ رَبَّ الْعالَمِينَ» (۲۸) سوگند که اگر تو به کشتن من دست برآوری من هرگز به کشتن تو دست دراز نخواهم کرد، که من از خدای جهانیان می‌ترسم. «إِنِّي أُرِيدُ أَنْ تَبُوءَ بِإِثْمِي وَ إِثْمِكَ فَتَكُونَ مِنْ أَصْحابِ النَّارِ وَ ذلِكَ جَزاءُ الظَّالِمِينَ» (۲۹) من خواهم که گناه (کشتن) من و گناه (مخالفت) تو هر دو به تو باز گردد تا تو اهل آتش جهنم شوی، که آن آتش جزای ستمکاران است. «فَطَوَّعَتْ لَهُ نَفْسُهُ قَتْلَ أَخِيهِ فَقَتَلَهُ فَأَصْبَحَ مِنَ الْخَاسِرِينَ» (۳۰) آن‌گاه (پس از این گفتگو) هوای نفس او را بر برادرش ترغیب نمود تا او را به رساند و بدین سبب از گردید. «فَبَعَثَ اللَّهُ غُرَابًا يَبْحَثُ فِي الْأَرْضِ لِيُرِيَهُ كَيْفَ يُوَارِي سَوْءَةَ أَخِيهِ ۚ قَالَ يَا وَيْلَتَا أَعَجَزْتُ أَنْ أَكُونَ مِثْلَ هَٰذَا الْغُرَابِ فَأُوَارِيَ سَوْءَةَ أَخِي ۖ فَأَصْبَحَ مِنَ النَّادِمِينَ» (۳۱) آن‌گاه خدا کلاغی را برانگیخت که زمین را به چنگال حفر نماید تا به او بنماید چگونه بدن مرده برادر را زیر خاک پنهان کند. (قابیل) گفت: وای (بر من) آیا من از آن عاجزترم که مانند این کلاغ باشم تا جسد برادر را زیر خاک پنهان کنم؟ پس (برادر را به خاک سپرد و) از این کار سخت پشیمان گردید. «مِنْ أَجْلِ ذَٰلِكَ كَتَبْنَا عَلَىٰ بَنِي إِسْرَائِيلَ أَنَّهُ مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَيْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِي الْأَرْضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِيعًا وَ مَنْ أَحْيَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْيَا النَّاسَ جَمِيعًا ۚ وَ لَقَدْ جَاءَتْهُمْ رُسُلُنَا بِالْبَيِّنَاتِ ثُمَّ إِنَّ كَثِيرًا مِنْهُمْ بَعْدَ ذَٰلِكَ فِي الْأَرْضِ لَمُسْرِفُونَ» (۳۲) بدین سبب بر حکم نمودیم که هر کس نفسی را بدون و یا بی‌آنکه و فتنه‌ای در زمین کرده، بکشد مثل آن باشد که را کشته، و هر کس نفسی را حیات بخشد (از نجات دهد) مثل آن است که همه مردم را حیات بخشیده. و هر آینه رسولان ما به سوی آنان با معجزات روشن آمدند سپس بسیاری از بعد از آمدن رسولان باز روی زمین بنای فساد و را گذاشتند. «إِنَّمَا جَزَاءُ الَّذِينَ يُحَارِبُونَ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ وَ يَسْعَوْنَ فِي الْأَرْضِ فَسَادًا أَنْ يُقَتَّلُوا أَوْ يُصَلَّبُوا أَوْ تُقَطَّعَ أَيْدِيهِمْ وَ أَرْجُلُهُمْ مِنْ خِلَافٍ أَوْ يُنْفَوْا مِنَ الْأَرْضِ ۚ ذَٰلِكَ لَهُمْ خِزْيٌ فِي الدُّنْيَا ۖ وَ لَهُمْ فِي الْآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِيمٌ» (۳۳) همانا کیفر آنان که با و به برخیزند و در به فساد کوشند جز این نباشد که آن‌ها را به رسانده، یا به دار کشند و یا دست و پایشان به خلاف یکدیگر بِبُرند و یا به نفی (و و و ) از (صالحان) دور کنند. این و خواری آنهاست و اما در به عذابی بزرگ معذّب خواهند بود. ⁉️ پروردگار متعال، چرا در این آیات هفتگانه خود (از آیه ۲۷ لغایت آیه ۳۳ سوره مائده) ماجرای عجیب (زاغ یا کلاغ) در قضیه اولین در را در کنار ماجرای و ، قرار داده است؟! آیا این دو مسئله، ارتباط معنی‌داری به همدیگر ندارند؟ دانند! ✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۰ مهر ۱۴۰۲ 💠کانال اطلاع‌رسانی حم (دریافتی و تحریری)؛ «حیفه این پیام‌ها را نبینی» (یک از هزاران؛ گلچینی از صدها پیام متنوع): 🆔eitaa.com/chelcheraaqHM 🙏گروه هم‌اندیشی 🎲 چلچراغ معارف و احکام👇 https://eitaa.com/joinchat/3850895565Cc7624a74fe 💠
بسمه تعالی قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۲۹): صفوت داودی و برادران یوسف! (۰۶) بعضی از عموزاده‌ها راجع به اصطلاحات «کاداستر» و «کد یکتای شناسائی اموال غیرمنقول» و نقشه «UTM» و «جانمائی اراضی و املاک» که بنده در پیام شماره ۱۲۸ خود (در کانال گنبد فیروزه) بدانها اشاره کردم 👇 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/727 و اینکه از اقتضائات لازم به تهیه برای مواجهه با هر متجاوز و زمین‌خواری است، توضیح خواستند! و حال آنکه بنده قبل از طرح این عبارات در کانال گنبد فیروزه، طی پیام‌های مستقلی به توضیح اجمالی آن‌ها پرداخته‌ام. لطفاً به نشانی‌های ذیل مراجعه فرمائید👇👇👇 💠 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/698 💠 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/691 💠 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/692 💠 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/693 💠 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/695 💠 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/696 💠 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/697 💠 مسئله بعدی؛ تناقضات عجیب دون‌کیشوت‌های باصطلاح پیشتاز مبارز علیه صفوت داودی است. بعضی دهان‌گشادها که از فرط بی‌سوادی، «شعیر» را «شهیر» می‌پندارند و تلفظ می‌کنند! با ناشی‌گری در رنگرزی‌های خود، از طرفی ادعا می‌کنند که هیچگونه رسمیتی برای وراث مرحوم حاج‌سیدمیربابا قائل نیستند و خود را «وکیل خودخوانده» آن‌مرحوم قلمداد کرده و خود را مدافع حیثیت او جلوه می‌دهند و لذا خودسرانه اراضی کشاورزی او را (که طبق احکام شریعت اسلام بین فرزندان او تقسیم شده و اینک هر قطعه آن مالک جدید خودش را دارد)، بدون اجازه ورثه او سالهای سال اجاره داده و اجاره‌بهای آن‌ها را هم (به بهانه آنکه هزینه مبارزه با متجاوز نقاشی بالاست!) شخصاً بلعیده‌اند (و اصلأ هم آنرا مصداق بارز حرام‌خواری نمی‌دانند!!!) و در عین‌حال شایع کرده‌اند که خانواده مرحوم سیدمیربابا در مبارزه با متجاوز نقاشی، خنثی عمل کرده‌اند!! و توقع دارند که ورثه آن‌مرحوم هم در قفای نادانی‌ها و جهالت‌های آن‌ها بتازند!! و از فرط بی‌خبری از واقعیت مسائل و مدارک، یک‌ونیم شعیر ارث پدری ما را به نیم شعیر تقلیل داده و گمان می‌کنند خودشان سهم بیشتری دارند(!!!) و با توجیهاتی که هیچگونه «وجاهت شرعی، عقلی، عرفی و قانونی» ندارند، خود را محق جلوه می‌دهند که همه ما فرزندان آن‌مرحوم، سهم خودمان را مجانی به آن‌ها واگذار کنیم، چنانکه آن‌ها را آ.سیدمیرشجاع به متجاوز نقاشی، بخشیده است! این‌ها که در قضیه دفاع بنده مقابل هجمه نانکلی اوقاف و کفتارهایش به حیثیت اجدادی ما نه تنها از هرگونه مساعدت و همکاری با من دریغ کردند و مرا تنها گذاشتند بلکه مستقلاً هم هیچ جنبشی از خود نشان ندادند که معلوم شود در وجود بی‌وجودشان، ذره‌ای غیرت و حمیتی هم است، حالا مدعی دفاع از حیثیت مرحوم حاج‌سیدمیربابا شده‌اند! جل‌الخالق!!! عجایب صنعتی دیدم در ...! البته توجیه می‌کنند که فقط ۱۰٪ اراضی پدری ما در پلاک ۱۱۷ (امامزاده) و ۹۰٪ آن‌ها در پلاک ۱۱۸ (نقاش) واقع شده و لذا مایملک ما در روستای امامزاده (که مورد تصرف عدوانی نانکلی قرار گرفته است)، در مقایسه با مایملک‌ ما در پهنه نقاش، چندان ارزشی ندارد! و‌ لذا مبارزه بنده با نانکلی را فاقد وجاهت اقتصادی و بالتبع پوچ و بی‌ارزش تلقی می‌کنند. و ترجیح دادند که بجای درگیری بی‌ارزش با «نانکلی و تفاله‌های او» به مبارزه با «متجاوز نقاشی» برخیزند! در این‌خصوص لزومی به تکرار صحبت‌های خود در پیام ۱۲۰ گنبد نمی‌بینم👇 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/702 ولیکن لازمست جهت تنویر افکار عموزاده‌ها و سایرینی که ذی‌ربط هستند (و جلسه اخیر منعقده در مسجد روستا حاکی از آنست که ظاهراً انواع اهالی روستا، ذی‌ربط هستند!!!) نکاتی را متذکر شوم: ۱) اولاً اخوی بنده، هیچ قطعه‌ای از املاک و اراضی پدری ما را به احدی واگذار نکرده است و شایعه مذکور کاملاً دروغ و جوسازی است. البته ایشان در خصوص اراضی آقداش گفته که به او ربطی ندارد (زیرا آن‌ها متعلق به برادرم محمد است نه سایر ورثه) ولیکن این فرصت‌طلب‌ها گفته بحق ایشان را به کل ۱/۵ شعیر اراضی پدری ما در ملک نقاش، تعمیم داده و ادعا می‌کنند که خانواده مرحوم حاج‌سیدمیربابا دست از اراضی خود کشیده و لذا در مبارزه با تصرفات متجاوز نقاشی، نقشی خنثی دارند! اصلاً گیریم که فرضاً حاج‌سیدمیرشجاع گفته که قصد مبارزه با متجاوز نقاشی را ندارد و حتی ترجیح می‌دهد که اراضی او تحت اشغال متجاوز نقاشی باشد (تا اینکه بدست شماها بیافتد!)، گفته او چه ربطی به سایر وراث پدر مرحوم ما دارد؟! درسته که اراضی بنده هنوز مورد تصرف عدوانی متجاوز نقاشی قرار نگرفته است ولیکن اراضی خواهران من (سیده معصومه و طاهره‌سادات) به همراه اراضی.. ..ادامه دارد. ✍️سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۰مهر۱۴۰۲ 💠 کانال‌های اطلاع‌رسانی حم و امامزاده 🆔@SayyedAlaaddin 💠 🆔@GonbadeFirozeh 💠
بسمه تعالی قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۳۰): صفوت داودی و برادران یوسف! (۰۷) ... به همراه اراضی سایر اهالی (از جمله اخوی) مورد تجاوز صفوت داودی قرار گرفته است و هر سه نفرشان به بنده وکالت داده‌اند که از حقوق ایشان دفاع نمایم و بنده تا خلع مقام نشده و توان و مجالی داشته باشم در صدد مقابله با متجاوزین (اعم از نقاشی‌ها و نیریجی‌ها و امامزاده‌ای‌ها) خواهم بود ولیکن طبق اصول مبارزاتی خودم و هرگز فرمان خود را بدست افراد ناشی و بی‌ترمز و دخوهای فضول محله نخواهم سپرد. ۲) در مسئله غارت سهمیه آب ما در عرصه پلاک ۱۱۸ که بنده هم شخصاً سهم دارم و اینک مورد تاراج متجاوز نقاشی قرار گرفته است، باید بگویم که در این‌خصوص هم طبق اصول خودم مقابله خواهم کرد و هرگز تسلیم راهبری بی‌عقلانه خودسرها نخواهم شد مگر آنکه در رفتارهای خود، اندکی عقل، شرع، عرف، قانون و انصاف را هم مراعات کنند. بعضی از اهالی معتقدند که علت عصبانیت بعضی از سادات امامزاده از صفّت، بیش از اینکه بعلت چنگ‌اندازی او به آب و اراضی پدری این‌ها باشد، ناشی از فریبی است که از نقاشی‌ها خوردند و کلاه گشادی که صفوت بر سرشان گذاشت (با وعده لوله ۴ از سد موهوم کاروانگاه) و آنها را به مخالفت با پروژه حفر چاه واداشت و زحمات آ.میرشجاع را هم هدر دادند. ولیکن بنده احتمال می‌دهم، عرعر امروز بعضی‌ها قطعه دیگری از پازلی است که برای متجاوزین تکمیل کردند فلذا پرچمداران امروزی قیام علیه زمین‌خوارهای نقاش، چندان قابل اعتماد نیستند و ما را به سرمنزل مقصود نخواهند رسانید ولو اینکه با پول اهالی قوی‌ترین وکیل‌ها را استخدام کنند و عمری در راهروهای دادگاه‌های آوج و قزوین در هروله باشند. چنانکه تاکنون بجز حرمان چیزی از مبارزه مثلاً حقوقی علیه فئودال نقاش، عایدشان نگشته است! نسخه پیچیدن بعضی‌ها شبیه آن دهاتی‌ست که وقتی مادرش مرد، خواهرش را به پشت تپه‌ای برد تا با دست‌مالی کردن آن بفهمد که آیا وقت شوهر کردنش رسیده است یا نه؟! وقتی که دخترک خودکشی کرد آن بی‌غیرت فهمید که روش احمقانه کاملاً غلطی داشته و آمد در حمام روستا عرعر کرد که ما بی‌غیرتیم ... ما بی‌غیرتیم ...! این عربده‌کش، تا آنجا گستاخ شد که سعی کرد لکه ننگ بی‌غیرتی خود را به غیوران روستا هم تعمیم دهد!!! ۳) در باره آب (اعم از آب قابل تحصیل از عرصه شش‌دانگ امامزاده در پلاک ۱۱۷ و آب قابل انتقال از عرصه ۹۶ شعیر نقاش در پلاک ۱۱۸ فرعی ۱۰ قزوین) هم معتقدم که باید سوابق بهره‌برداری از آن‌ها و مهمتر از آن، علل عدم بهره‌برداری صحیح از آن‌ها هم آسیب‌شناسی و ریشه‌یابی‌های لازمه صورت بگیرد تا گذشته را چراغ راه آینده قرار بدهیم و بیهوده دور خودمان نچرخیم! در این‌خصوص، مطالبی را معطوف به آب امامزاده به عرض رسانیدم👇👇👇 در پیام ۱۲۱ گنبد فیروزه👇 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/720 اشاره کردم که تعدادی از اهالی امامزاده، فریب وعده پوچ متجاوز نقاشی را خورده و پروژه آبی دهیار وقت را مضمحل می‌کنند! بعد از این پیام، مدرکی از جلسه‌ای دریافتم که وقتی آنرا با اخوی در میان گذاشتم، گفت از آن جلسه کاملاً بی‌خبر بوده!! البته بی‌خبری ایشان علتی داشته که طی پیام‌های بعدی توضیح خواهم داد. 💠 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/721 💠 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/722 💠 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/723 💠 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/724 💠 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/725 💠 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/726 💠 ۴) و اما آب نقاش؛ قاعدتاً آب موجود در سفره‌های زیرزمینی و جاری در رودخانه جنگلی روستای نقاش، قابل تقسیم به دو قسمت است؛ ۴/۱- آب شرب (انسان‌ها و حیوانات) اهالی نقاش به میزان متعارف روستائی (دارای اولویت اول بلحاظ حیاتی بودن آن) ۴/۲- آب کشاورزی متعلق به مالکان ۹۶شعیر از اراضی پلاک۱۱۸ ف. ۱۰ ق. (مشترک بین اهالی روستاهای نقاش، نیریج و امامزاده از جمله من و عزیزانم) قاعدتاً هرگونه بهره‌برداری از این «آب مشاعی» (یا مشترک) نیازمند کسب مجوز از کلیه مالکین و صاحبان آن است. ولیکن در عمل چه اتفاقی افتاده است؟! الف) فئودال‌های نقاش، بی‌حساب و کتاب و بدون کسب مجوز بصورت روزافزون از این آب‌های مشاعی بنحو دلخواه خود، بهره‌برداری کرده‌اند (که ای‌بسا با مساعدت و لااقل عدم مخالفت معنی‌دار مقامات ذی‌ربط آوج صورت گرفته است!) ب) سهم نیریج (۳دوازدهم؟) بعلت تخریب تدریجی راه‌آب‌های ذی‌ربط، بسوی نیریج نمی‌رود. ظاهراً در جلسه اخیر منعقده در مسجد امامزاده، یکی از اعضای شورای نیریج برای انتقال مجدد آن به نیریج، اعلام آمادگی کرده است و حالا باید منتظر ماند و دید که چه پیش می‌آید! آیا سرمایه‌گذاری خواهند کرد؟! ج) و اما ما.. ..ادامه دارد. ✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۰ مهر ۱۴۰۲ 💠 کانال‌های حم (ویژه امامزاده)👇👇 🆔@SayyedAlaaddin 💠 🆔@GonbadeFirozeh 💠
بسمه تعالی قابل توجه اهالی امامزاده علاءالدین علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۳۱): صفوت داودی و برادران یوسف (۰۸) 😳 فضولنامه محرمانه و شیادانه دخوهای روستای امامزاده علاءالدین با متجاوزین روستای نقاش 🙄 توافقنامه [آب] با حضور نمایندگان اهالی 🤥 روستای نقاش و روستای امامزاده در مورخ ۹۵/۵/۳۱ درخصوص احداث آب‌بند (سد) در رودخانه نقاش احداث می‌شود طبق توافق‌نامه‌های قبلی که موجود [موجه؟] و میباشد به این شرح توافق گردید: طبق توافق بین اهالی روستای نقاش و روستای امامزاده قرار بر این شد که از سهم آب رودخانه نقاش که ۹۶ سهم می‌باشد یک لوله شماره ۴ به روستای امامزاده فقط بابت آب شرب اهدا می‌شود که [پس از احداث؟؟] آببند می‌باشد. تمامی مالکین ۹۶ سهم حق قانونی خود جهت مصارف آب این آب‌بند کشاورزی را دارند. هزینه احداث آببند بین ۹۶سهم تقسیم میشود که باید پرداخت نمایند. [امضاء کنندگان:] 1) طیب احمدی 2) [...؟] حسن‌آبادی 3) سیف‌اله داودی 4) [صفوت؟] داودی 5) حمید داودی [حمداله؟] 6) سیدکاظم موسوی 7) سیدجواد موسوی 8) سیدیداله حسینی 9) سیدآصف حسینی 10) ... [شاهد؟؟] 11) ...[؟] ☝️مدرک دریافتی☝️ # جعل عنوان نمایندگی # نمایندگان خودتحمیل # ارتکاب جرم کیفری 👌 چنانچه در تایپ متن دست‌نویس این فضول‌های مفتضح (روباه‌ها و گربه‌نره‌ها!)، خوانش درستی صورت نگرفته یا اشتباهی در آن رخ داده است، لطفاً تذکر دهید تا اصلاح و تکمیل شود🙏 (پیدا کنید پینوکیوها را!)😂🙈😭😡 ✍️سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۰مهر۱۴۰۲ 💠 کانال‌های حم 🆔 @SayyedAlaaddin 💠 🆔 @GonbadeFirozeh 💠 🙏 گروه حم 🎲 https://eitaa.com/joinchat/3763470541Cd25cef0ad4 🎲
بسمه تعالی قابل توجه اهالی امامزاده علاءالدین علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۳۲): صفت داودی و برادران یوسف! (۰۹) ۵) حماسه لوله ۴ نقاش! همچنانکه در پیام ۱۳۰ خود اشاره کردم، آب شیرین نقاش در دو قسمت قابل بهره‌برداری است: ۱) آب موجود در سفره‌های زیرزمینی از طریق حفر چاه ۲) آب جاری از سرچشمه‌های کوهستان جنوبی نقاش و امامزاده و قوزلو که به رودخانه جنگلی نقاش می‌ریزد از طریق سد سازی آ.میرشجاع، ابتدائاً بدنبال احداث سد بوده است ولیکن در کجا؟ ۱- در دره دلیک‌لی‌قیه ۲- در کاروان‌گاه نقاش ولیکن وقتی که انواع مقامات استانی آب قزوین را مکرراً به منزل خود دعوت و پذیرایی می‌کند (البته از جیب خودش نه از بودجه روستا!) و آن‌ها را به بازدید میدانی می‌برد، از گفته آن‌ها مطمئن می‌شود که دولت برای احداث سدهای مذکور هیچگونه بودجه‌ای نخواهد داد. زیرا که هیچگونه مزیت و توجیه اجتماعی و اقتصادی (در مقایسه با سایر مناطق) ندارند. لذا، تنها دهیار بومی امامزاده، آرزوی سدسازی را از ذهنش پاک می‌کند. بعدش بدنبال پروسه حفر چاه می‌افتد که در تعقیب آن هم (بصورت فنی و مهندسی دستگاههای ذی‌ربط استانی) متوجه می‌شود که در اقلیم امامزاده، سفره زیرزمینی وجود ندارد و لذا چنین مطلبی محدود می‌شود به اقلیم نقاش! ولیکن در آنجا هم با مشکلاتی مواجه بوده است که عمدتاً عبارت بودند از: ۱) عدم همراهی اهالی بعلت مسخ و الینه شدن آن‌ها توسط ملاء بدخاصیت روستا ۲) احتمال کارشکنی و عدم رضایت برخی از مالکان و صاحبان ۹۶شعیر ملک نقاش که مالکان آب آن خطه هم هستند. ۳) احتمال مخالفت و جنگ روانی برخی از اهالی نقاش (همان‌ها که ادعا می‌کردند اگر احیانا سد بشکند، سیلاب، نقاش را خواهد برد!) ۴) عدم برخورداری از سرمایه مورد نیاز برای حفر چاه و نصب تأسیسات ذی‌ربط و سپس لوله‌کشی قابل توجهی از نقاش تا امامزاده فلذا بصورتی کاملاً محرمانه و مخفیانه، دست بدامن انواع مقامات ذی‌ربط و بی‌ربط آوج و قزوین می‌شود و بالاخره بعد از ۱/۵ سال دوندگی، موفق می‌شود، مجوز حفر چاه (و تأمین هزینه‌های ذی‌ربط از طرف دستگاههای دولتی) را به دست آورد و لذا سریعاً عملیات میدانی خود را شروع می‌کند و ۴۰٪ پروژه را با قدرت پیش می‌برد. ولیکن ملاء حریص نقاش هم بیکار نمانده و دست به کار ممانعت از پیشبرد طرح می‌شوند! آن‌ها ابتدائاً به ادارات آوج مراجعه می‌کنند و مسائلی رخ می‌دهد که در پیام ۱۲۵ گنبد مورد اشاره قرار گرفت👇 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/724 وقتی که نقاشی‌ها از طریق مراجعات اداری کاری از پیش نمی‌برند، در صدد تطمیع آ.سیدمیرشجاع بر آمده و وعده احداث سد و لوله ۵ را می‌دهند!! غافل از اینکه ایشان، کاملاً واقف است که احداث سد، امکانپذیر نیست. فلذا اعتنایی به درخواست آن‌ها نمی‌کند. اما آن روباه‌ها هم دست از تلاش خود برنداشته و از طریق مراوداتی، «احمق‌های کله‌پوک و خودبزرگ‌بین» (گربه‌نره‌های روستا) را شناسائی می‌کنند و (در مقطعی که میرشجاع و میرحامد در تکاپوی معالجات و شکایات خود بابت حمله تروریستی اراذل تحریک‌شده روستا بودند!) این دخوها را به جلسه خود در نقاش کشیده و آن‌ها را (۲ نفر از حسینی‌ها + ۲ نفر از موسوی‌ها + ۳ نفر از غیرسادات و چقدر هوشمندانه و مکارانه!) با وعده سر خرمن لوله ۴ فریب می‌دهند! (بدون هیچ تعهد و تضمینی!) تا حماسه لوله ۴ را بیافرینند!! و حال وقت آنست که این جرثومه‌ها را سیلاب ۴ ببرد! چنانکه در پیام ۱۲۱👇 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/720 اشاره کردم؛ اخوی گمان می‌کرد صرفاً ۲ نفر از اهالی (حمدولا و یدولا) با حاج‌صفّت، تبانی کرده‌ و پروژه آب‌رسانی از نقاش به امامزاده را به شکست کشانده‌اند و حال آنکه این مدرک👇👈 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/740 نشان می‌دهد که؛ پنج مردک دیگر از اهالی عاشق ابراز وجود در پوشش عاشق خدمت هم آن نابکاران نابخرد را همراهی کرده بودند!! (من واقعاً شرمنده‌ام که دو نفر از آن‌ها عموزاده و دائی‌زاده من بوده‌اند ولو اینکه فریب‌خورده حساب شوند!) 👌 بجای ایراد گرفتن بابت افزودن «روباه» و «گربه نره» و... به لیست عناوین «عشک‌ها، غودوغ‌ها، جوجوغ‌ها، کفتارها، خرس‌خاله‌ها و ناخور» روستا، چنانچه پیشنهاد مناسب‌تری سراغ دارید، لطفاً ارائه بدهید! عنوانی که با ماهیت عملکرد این‌ها همخوانی داشته باشد. آری! روباه‌های نقاش بالاخره موفق می‌شوند با حمایت و صورتجلسه دخوهای فضول امامزاده، ادارات ذی‌ربط را (با نشان دادن سند خیانت مذکور که به امضای ۷ نفری که با «جعل عنوان» خود را «نمایندگان اهالی»، قلمداد کرده‌اند!) متقاعد نمایند که اهالی امامزاده، مخالف انتقال آب از نقاش به امامزاده هستند! و لذا پروژه حفر چاه و انتقال آب به امامزاده، متأسفانه باد هوا می‌شود! و البته ... ...ادامه دارد. ✍️ حسینی منتظر ۲۱مهر۱۴۰۲ 💠 کانال‌های اطلاع‌رسانی حم (ویژه امامزاده) 🆔@SayyedAlaaddin 💠 🆔@GonbadeFirozeh 💠
بسمه تعالی قابل توجه اهالی امامزاده علاءالدین علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۳۳): صفت داودی و برادران یوسف! (۱۰) جعل عنوان = جرم کیفری ... و البته بنده (چنانکه قبلاً هم گفته‌ام) ملاحظات مرسوم اخوی را ندارم و همه امضاءکنندگان این صورتجلسه منحوس را به محکمه خواهم کشید ولو اینکه عموزاده و دائی‌زاده بنده باشند. زیرا که به دروغ، «ادعای نمایندگی از طرف اهالی روستا و مالکان ۹۶ سهم» کرده‌اند! و بنده بعنوان یکی از مالکان ۹۶ سهم نقاش و نیز یکی از اهالی، قانوناً، شرعاً و عرفاً حق تحت تعقیب قرار دادن این شیادهای آب‌زیرکاه را دارم ولو اینکه مفتضحانه، بازنده معرکه بودند و هرگز اجازه نخواهم داد که چنین افراد تهی‌مغز و بی‌شعور، سردمداری مبارزه با متجاوزین نقاشی را سر دهند و خود را «محق و فداکار و با حیا»!!! و ما را «خنثی و هوچی‌گر و حقیر»!!! جلوه دهند و از جیب ما برای وکلای جاهل‌تر از خودشان کیسه بدوزند!! و در عین بی‌حیائی و بدهکاری‌های متعدد و فراوان، وقیحانه خود را طلب‌کار معرفی کنند!!! و بر تک تک اهالی امامزاده هم فرض است که با در دست گرفتن مدرک مورد ارائه در پیام شماره ۱۳۱ بنده در گنبد فیروزه👇 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/740 یکایک این فضول‌باشی‌های محله را به استنطاق و پاسخگوئی بکشانند که؛ کو نتیجه «برجام بدفرجام» شما؟! کو لوله ۴ شما؟! کو نتیجه مبارزه و دادگاه شما علیه فریب‌دهندگان‌تان؟! کو شرم و حیا و پوزش شما در محضر اهالی و زوار امامزاده؟! کو حلالیت طلبی شما از تنها دهیاران بومی و خدمتگزار روستا؟! کو غیرت شما؟! اینها بعلت «جعل عنوان»، مرتکب «جرم کیفری» شده‌اند و لازمست تحت پیگرد قضایی قرار بگیرند و‌ خسارت سنگینی را که بر زوار و اهالی امامزاده علاءالدین وارد کرده‌اند، جبران نمایند. ضمناً علت نوشته شدن برجام ببوماشالاهای ما و فئودال‌های نقاش، در سربرگ شورای نقاش، به طیب احمدی (یکی از ملاء نقاش) برمی‌گردد که عضو شورای روستای نقاش هم بوده است. علاوه بر ارتکاب جرم کیفری «جعل عنوان» (نمایندگی کذابانه اهالی!!!)، عبارت‌های مسخره دیگری هم در این «حماسه‌آفرینی گربه‌نره‌ها» قابل ملاحظه است: ۱) تأمین هزینه‌های (بدون برآورد و ذکر!) احداث «سد موهوم و انشعاب ۴ آن» بر عهده مالکان ۹۶ سهم احاله شده (نه طرف اول این قرارداد آبدوغ‌خیاری!) ۲) انشعاب و لوله‌کشی ۴ از سد موهوم به امامزاده علاءالدین جهت مصرف فقط شرب اهالی و زوار محترم آن، اهدائی نقاشی‌ها قلمداد شده است! آنهم بدون هیچگونه اشاره به ضرورت اخذ و انضمام رضایت مالکین ۹۶ سهم آب نقاش که بخش قابل توجهی از آن متعلق به اهالی امامزاده علاءالدین است! ۳) هیچگونه اشاره‌ای به ضرورت اخذ مجوز برای احداث سد یا آب‌بند نشده است و همچون ضرورت درج تاریخ و دوره حدودی بهره‌برداری از طرح بلاتکلیف بحال خود شده است! ۴) برای تحقق انجام تعهدات طرفین در این برجام پوچالی (پوچ+پوشال) هیچگونه ضمانت اجرایی در نظر گرفته نشده است! ۵) اگر این متن جنبه «هدیه‌نامه لوله ۴» دارد، چه ضرورتی داشته که فضول‌های روستای امامزاده هم آنرا امضاء نمایند؟!! ۶) هر امضائی در هر متنی، ماهیتی از تقبل مسئولیت مفاد آنرا دارد. خب! در این توافق‌نامه، طرف امامزاده (نمایندگان خودخوانده اهالی!) چه مسئولیتی را متقبل شده‌اند؟! و اگر این دخوهای مغرور و متکبر و خودشیفته، آنرا امضاء نمی‌کردند، آیا شیرازه عملیات مورد ذکر در مفاد (تک تک مواد و بندها و تبصره‌های این قرارداد ترکمانچای‌گونه در تراز عهدنامه فینکنشتاین!!!) از هم می‌پاشید؟! ۷) نقش بی‌بدیل آقایان نمایندگان اهالی (حمدولا و یدولا و کاظم‌خان و بقیه زعمای روستا) در مفاد عالیه و عاری از هرگونه خدشه ادبی و حقوقی و شرعی و عرفی و قانونی این متن متین و گران‌بها!!! چه بوده است که اگر «شرف حضور»!! نداشتند، خلل غیرقابل جبرانی رخ می‌داد، چیست؟!!! ۸) چنانچه این توافق‌نامه در عمل، بمنصه ظهور نمی‌رسید (که صد البته صد سال سیاه هم نمی‌رسید!) و اختلاف و نزاعی پیش می‌آمد، مرجع حل اختلاف و دعاوی حادثه، چه شخص حقیقی یا حقوقی بود؟! ۹) بلحاظ عدم تعیین و درج مدت و مهلت اجراء و انجام قرارداد در این «مسخره‌ترین توافق‌نامه» و «ابلهانه‌ترین قرارداد»، آیا چیزی غیر از این است که؛ «بزک نمیر بهاااار میااااد، کومبووزه با خیاااار میاااد؟!!!» حال چنین حماسه‌آفرینانی، پرچمدار مبارزه با چنان مکارانی گشته و توقع دارند که فرضاً بنده و امثال بنده هم زیر علم آن‌ها سینه بزنیم!!! عجایب صبری خدا دارد! قضیه قطعاً در این حد خلاصه نمی‌شود که فرض کنیم چن‌تا گاگول‌مشنگ با افکاری اسکول‌پشنگ، صرفاً از رندهائی مثل داوودی‌های نقاش، رکَب خورده‌اند. ابعاد و اعماق این «قضیه ننگین و سنگین» بسیار فراتر از اینهاست! ...ادامه دارد. ✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۱ مهر ۱۴۰۲ 💠 کانال‌های اطلاع‌رسانی حم👇👇 🆔@SayyedAlaaddin 💠 🆔@GonbadeFirozeh 💠
بسمه تعالی قابل توجه اهالی امامزاده علاءالدین علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۳۴): صفت داودی و برادران یوسف! (۱۱) در پیام ۱۳۱👇 گفتم: «پیدا کنید پینوکیوها را»! https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/740 در اینجا لازمست بگویم که؛ پینوکیوهای قصه، مائیم (خانواده مرحوم حاج‌سیدمیربابا و...) که به گفته جوجوغ‌های تازه‌بدوران‌رسیده، در قبال تجاوزات حاج‌صفت، «خنثی» عمل کرده و این مدعیان رذل و خائن را همراهی نکرده‌ایم! اما بد نیست، این‌ها که هنوز تاتی کردن را هم حتی در حرف زدن، بلد نیستند، بدانند؛ اتفاقاً خنثی عمل کردن، گاهی عین عقلانیت مبتنی بر شریعت است. چنانکه امام علی(علیه‌السلام) دستور می‌دهند: «كُنْ فِي الْفِتْنَةِ كَابْنِ اللَّبُونِ، لَا ظَهْرٌ فَيُرْكَبَ وَ لَا ضَرْعٌ فَيُحْلَبَ» در هنگامه فتنه، چونان شتر دو ساله باش، نه پشتى دارد كه سوارى دهد و نه پستانى تا او را بدوشند. مخاطب این سخن حضرت امیر(ع)، روبه‌ها و گربه‌ها نیستند بلکه فقط پینوکیوها هستند!! در معرکه‌ای که یکطرف، روبهان مکاری چون صفت و طیب نشسته‌اند و در طرف مقابل، گربه‌نره‌هائی مثل یدولا و حمدولا و کاظم و حسن‌آبادی‌های شوراخور، بالاپایین میپپرند و میو میو می‌کنند و «حماسه لوله ۴» را می‌آفرینند! (و در پرونده اوقاف، کفتار و... هستند)، دستور مولی‌الموحدین اینست که به هیچ طرف نه بیهوده پول وکالت بده و نه چنان سواری بده که زحمات چند ساله یک دهیار دلسوخته برای آب‌رسانی به زوار یک سید واجب‌التعظیم را به آتش بکشی! من بر این تصورم؛ این ۷ نفر امامزاده‌ای که در پیشگاه داودی‌های متجاوز نقاشی، زانوی فلاکت بر زمین زده و چنان بلاهت‌نامه‌ای را امضاء کرده‌اند👇 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/740 سه دسته هستند: ۱) آن‌ها که صرفاً کودکانه و خام‌اندیشانه در سودای اخذ آب اهدائی از سد موهوم روبهان نقاش بوده‌اند از قبیل؛ سیدجواد موسوی و مرحوم سیدآصف حسینی که اگرچه مرتکب «پلشتی» شده‌اند ولیکن دنبال «پلیدی» نبودند. ۲) آن‌ها که صرفاً از روی «حسادت شدید» نسبت به توفیقات آ.سیدمیرشجاع در انجام خدمات پیاپی و متنوع در امور روستا، از روی پلیدی روانی خود، قصد ممانعت از موفقیت او در امر حفر چاه و انتقال آب کافی به روستا بوده‌اند از قبیل؛ یدولا و حمدولا ولو اینکه می‌دانستند هیچ آبی از سد موهوم روبهان مکار نقاش به امامزاده نخواهد رسید. ۳) آن‌ها که از طرف اوقاف، مأموریت داشتند به هر حیلتی شده، تردد و برقراری ولو موسمی و فصلی اهالی امامزاده در روستا را ناپایدار سازند و بلکه موجبات رهبت و گریز آن‌ها از روستا را رقم بزنند. قاعدتاً چنانچه آ.میرشجاع موفق به انتقال آب مکفی به روستا می‌گشت، بالتبع باعث رونق مجدد روستا با حضور هرچه بیشتر اهالی می‌شد و حال آنکه مزدوران پلید نانکلی اوقاف در صدد فراری دادن کلیه اهالی بویژه سادات مالک بمنظور خالی‌سازی روستا از سکنه بودند و در این‌خصوص قبلاً هم نکاتی را متذکر شده‌ام👇 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/140 مستمسک نانکلی و زنگوله‌های احمق او هم به وقفنامه‌ای جعلی بر می‌گشت که در آن دم از خلع ید از مالکیت سادات در صورت «فوت یا هجرت»، زده شده است و بنده این مسئله را در برخی از پیامهای خود مکرراً مورد اشاره قرار دادم؛ از جمله در👇 https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/22 💠 https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/314 💠 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/391 💠 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/193 💠 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/140 💠 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/116 💠 این خائنین پلید از قبیل؛ سیدکاظم و حسن‌آبادی‌های شوراخور، بیشترین تلاش و تکاپو را بخرج دادند که اهالی از کانال‌ها و گروه‌های مجازی بنده خارج شوند و خودشان هم پیشتاز ترک فضای مجازی من شدند👇 https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/340 تا شاید بتوانند مانع روشنگری‌های بنده بشوند و اهالی روستا به پشت‌پرده‌های خیانت‌کارانه اینها واقف نشوند. بنظرم این‌ها باهوش‌تر از آن بودند که وعده موهوم سدسازی و لوله ۴ امثال صفوت داودی را باور کنند اما چرا سندی را برای آن‌ها تراشیدند تا بشود رسماً مانع پروژه آب‌رسانی دهیار بومی روستا به امامزاده گردید؟! و بعد از آن هم، پیوسته بدنبال دهیار غیربومی بودند؟! خیانت‌پیشگی این کفتارهای مزور و رنگرز آشکارتر از آنست که دیده نشود! ولیکن مطمئن باشند که آفتاب حقیقت، هیچگاه پشت هیچ ابری نمی‌ماند و همچنانکه این سند خیانت و تبانی شما با متجاوزین نقاشی بعد از ۳۰۶۰ ساعت از امضای آن بدست من رسید، سایر خیانت‌ها و شرارت‌های شما هم به اطلاع اهالی محترم خواهد رسید و طشت رسوائی شما بی‌شرف‌ها از بام‌های بلندتری خواهد افتاد. ضمناً اینطور نیست که با ارتکاب یکی دو تا خیانت و شرارت رسوا شدید بلکه از حد گذشت!! ...ادامه دارد. ✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۳مهر۱۴۰۲ 💠 اطلاع‌رسانی حم👇👇 🆔@SayyedAlaaddin 💠 🆔@GonbadeFirozeh 💠