.
1) سیدمحمدحسینی(منتظر)؛
همراه همیشگی اردوی بسیجیان پیشکسوت در شمال کشور
2) سیدمیرشجاعالدین حسینی؛
همراه همیشگی مدیریت مراسم هفتگی نمازجمعه تهران
کانال سید علاءالدین (ویژه امور راهبردی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @SayyedAlaaddin
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
کانال گنبد فیروزه (ویژه مسائل اصلی اهالی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @GonbadeFirozeh
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
✍️ تحریری #حم
✅ «اسلامیت؛ قدر مشترک نهضت+نظام»
و خطر سهمگین عدم فهم این مطلب خطیر!!
(بخش ۰۱):
مزیت #انقلاب_اسلامی و #نظام_اسلامی ایران، بر تمام انقلابات و نظامات تاریخ انسان در کل جغرافیای زمین، همین است که #اسلامیت هر دو عنوان مذکور، اجازه نمیدهد بین #انقلاب و #نظام، پارادوکس و تضاد مرسوم همه آنها برقرار باشد.
بزرگترین #انحراف دهشتناک و بالتبع ضربه سنگین مهلک بر «نهضت+نظام» #ایران از جانب کسانی بر #ملت_ایران، تحمیل گردید که انقلاب و نظام را آشتیناپذیر تلقی کرده و حتی بر آن تصریح و تأکید میکنند!
در این #سلسله_مقالات بر آنیم تا چنین معضلی را که بسیاری از #بزرگان و #انقلابیون را به کام خود کشیده است، مورد #آسیب_شناسی قرار دهیم.
نگارنده این سطور بلحاظ #وضعیت_سیاسی خانواده (روحانی سنتی بودن ابوی و روشنفکر شورشی بودن اخوی - در قالب شریعتیزدگی! - و لاجرم مباحثاتی طویل در حد مشاجراتی شدید!) بالتبع از مقطع ۱۴ سالگی (از ۱۳۵۵ هجری شمسی) وارد فعالیتهای #مطالعات_سیاسی گردید که شاید زودهنگام ولیکن نقطه عطفی در مسیر زندگانی او بود! و شاید اولین و مهمترین دغدغه بنده از همان سال، همین #مسئله بود که بدنبال مطالعه مقالهای از #دکتر_شریعتی! با عنوان «نهضت و نظام» شکل گرفت که؛ نهضت یا نظام؟! و یا هر دو؟!
توصیه میکنم متن کامل مقاله مذکور را در فصل ذیربط کتاب #تشیع_علوی و #تشیع_صفوی آن #شهید (در ذیل سلسله مباحث #اسلام_شناسی وی) مطالعه بفرمائید.
(گلچینی از متن و صدای ذیربط، ضمیمه این مقاله است)
بعد از مطالعه مقاله مذکور، مصمم به ورود در انقلابی شدم که فرجام آن، استقرار #حکومت_اسلامی بود که بعداً با #هدایت #امام_خمینی به «جمهوری اسلامی» تغییر یافت.
ولیکن با این دغدغه که آیا خواهیم توانست، نظامی را اقامه کنیم که انقلاب را قربانی خود نسازد؟!
اشارهای به جغرافیای زمانی این دغدغه:
در سال ۱۳۵۱ از روستا به #تهران مهاجرت کرده و به مدت پنج سال در محله جنوبی #پایانه_جنوب، ساکن بودیم و بنده در #مدرسه_راهنمائی شهاب (واقع در ضلع جنوبی #بوستان_بعثت که بعد از انقلاب، به مجتمع آموزشی بعثت تغییر یافت) مشغول تحصیل بودم و در مقطع سوم راهنمایی، با شور انقلابیگری خود، اقدام به تشکیل سرّی #گروه_انقلابی #سلحشوران_علوی نمودم.
در آن دوران، شیفته داستانهای #حماسی، #مذهبی #محمود_حکیمی بودم که عنوان #گروه_سیاسی خود را از نام یکی از کتابهای وی اقتباس کرده بودم.
#وضعیت_اقتصادی #خانواده ایجاب میکرد که با اتمام #سیکل_راهنمائی، #ترک_تحصیل کرده و در #بازار_تهران به #کارگری (شاگردبازاری) بپردازم و اولین #حقوق_ماهیانه من زیر یکهزار تومان بود که حداقل فایده آن درآمد ناچیز، این بود که لااقل سربار خانواده نباشم و در مسیر #استقلال_اقتصادی قرار بگیرم.
در بازار تهران (#صنف_قماش) فعالیتهای سیاسی بنده، تشدید شد و اقدام به تشکیل سرّی «گروه انقلابی #انجمن_توحیدی #مستضعفین بازار» نمودم. کارگران انجمنی؛ انقلابیتر از دانشآموزان سلحشوری بودند!
میرزای حجره ما از اعضای #حزب_ایران بود که به #داریوش_فروهر قرابت و ارادت خاصی داشت که دارای گرایشهای مثلاً ملی_مذهبی بود و در طیف #جبهه_ملی و وفاداران به #دکتر_مصدق به شمار میرفت.
بنده بلحاظ ملاحظات اسلامی، قاعدتاً با آنها مرزبندی داشته و نمیتوانستم جذب آن جریان بشوم که تدریجاً هم #طشت_رسوائی همه آنها از بام بلند نهضت+نظام ما افتاد!
گروه (و بتعبیری دقیقتر؛ گروهک!) ما نقش قابل توجهی در #اعتصابات_بازار از طریق به آشوب و تظاهرات کشیدن سراهای آن داشت.
لازم به ذکر است که #بازار_سنتی تهران دارای سه طبقه اجتماعی بود که عبارت بودند از؛
۱) اربابها که صاحبان سرمایه بودند و تجار نامیده میشدند. این عده معمولاً ساعت ۱۰ به بعد به حجره خود سر میزدند و هنگام ناهار هم میرفتند.
۲) میرزاها که طبقه کارمندان را تشکیل میدادند و معمولاً از ساعت ۸ الی ۹ صبح وارد محل کار شده و چند ساعتی پس از صرف ناهار، بازار را ترک میکردند.
۳) شاگردها که عمدتاً امور خدماتی (نظافت، آبدارچی، نامهبری، باربری و امثالهم) را بر عهده داشتند که معمولا از ساعت ۷ الی ۸ صبح در محل کار خود حضور یافته و تا غروب مشغول کار بودند.
بنده جزو طبقه سه بودم اما کارهای من آنقدر زیاد نبود که #فرصت_مطالعاتی و #فعالیت_تشکیلاتی نداشته باشم.
(حضور کارگرانه بنده در بازار؛ یک سال منتهی به #انقلاب_اسلامی ۱۳۵۷ تا یک سال بعد از آن بود.
در سال ۵۹-۱۳۵۸ در سودای #صدور_انقلاب به همه جهان، قدم در راه #سینما و #تلویزیون گذاشتم که با وقوع #جنگ_تحمیلی به محاق افتاد و لذا در سال ۱۳۶۰ عازم جبهههای#دفاع_مقدس شدم. غرض از ...
...ادامه دارد.
✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۳۹۸
چلچراغ #معارف و #احکام حم:
https://eitaa.com/joinchat/741802216C0aad7d8aff
.
سیدمحمدحسینی(منتظر)؛
همراه متناوب انواع تشکلهای سیاسی و اقتصادی (در سالهای حماسه آفرینی سیاسی و اقتصادی ایران اسلامی)
کانال سید علاءالدین (ویژه امور راهبردی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @SayyedAlaaddin
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
کانال گنبد فیروزه (ویژه مسائل اصلی اهالی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @GonbadeFirozeh
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
ضمیمه پیام شماره 09 کانال سید علاءالدین:
https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/33
و پیام شماره 68 کانال سیدعلاءالدین:
https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/239
و پیام شماره 66 کانال سیدعلاءالدین:
https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/231
دادنامه شماره: 140122390002371476
حکم دادگاه بدوی آوج علیه دادخواست نانکلی اوقاف (مبنی بر تهمت و افتراء موقوفهخواری به اجداد پاکدست اهالی روستای امامزاده علاءالدین) که رأی به «بطلان دعوا» داده شد.
تاریخ تنظیم دادنامه: 1401/08/26
نانکلی علیه این حکم تجدیدنظرخواهی کرده و در 1402/3/3 (با ارئه گواهی فوت اجداد اهالی به دادگاه) تعیین تکلیف خواهد شد و همه بازماندگان با همراه داشتن شناسنامه خود در آن حق حضور دارند.
این دادنامه معطوف به دادگاهی است که در تاریخ 1401/08/22 برگزار شد و همانروز بنده طی پیام شماره 09 خود، اطلاعرسانی کرده و هشدار دادم که نانکلی اوقاف مخفیانه علیه اجداد اهالی در حال هجمه حقوقی است که متاسفانه توسط اهالی روستا هیچگونه ترتیباثری به شیادی نانکلی داده نشد!
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
جهت إشراف بر کلیات امور و اطلاع از جزئیات مسائل راهبردی امامزاده علاءالدین به ما بپیوندید:
کانال سید علاءالدین (ویژه امور راهبردی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @SayyedAlaaddin
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
کانال گنبد فیروزه (ویژه مسائل اصلی اهالی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @GonbadeFirozeh
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
دادخواست سیدمحمدحسینی(منتظر) بعنوان اعتراض شخص ثالث (وارث سیدمیرباباحسینی و در دفاع از آنمرحوم) به پرونده تجدیدنظرخواهی نانکلی اوقاف در شکوائیه وی علیه اجداد اهالی روستای امامزاده علاءالدین بازگشتی از دادگاه تجدیدنظر قزوین به دادگاه آوج (جهت بررسی مجدد پرونده علیه 17 نفر متهمین نانکلی)
دادخواست نانکلی علیه اجداد اهالی (باستثناء مرحوم حاج سیدمیربابا) در دادگاه 1402/3/3 مجددا تعیین تکلیف خواهد شد.
حداقل کاری که بازماندگان 17 متهم دیگر نانکلی میتوانند در دفاع از اجداد پاکزیست خود بعمل آورند؛ ارائه گواهی فوت آنها به دادگاه آوج است که دریغ نمودن از آن قاعدتا نشانه بیوجودی و بیغیرتی آنهاست!
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
جهت إشراف بر کلیات امور و اطلاع از جزئیات مسائل راهبردی امامزاده علاءالدین به ما بپیوندید:
کانال سید علاءالدین (ویژه امور راهبردی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @SayyedAlaaddin
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
کانال گنبد فیروزه (ویژه مسائل اصلی اهالی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @GonbadeFirozeh
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
گواهی فوت مرحومان مغفوران آ.سیدصفدر موسوی و آ.سیدعلی اکبر موسوی (دو تن از متهمین 18گانه نانکلی اوقاف) نیز با همت جناب مهندس آ.سیدسعید موسوی وارد پرونده تجدیدنظرخواهی نانکلی گردید.
بازماندگان این اجداد موسوی میتوانند بعنوان اعتراض شخص ثالث و ذینفع پرونده هم به آن ورود نمایند و از حیثیت جد/پدر خود دفاع نمایند.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
جهت إشراف بر کلیات امور و اطلاع از جزئیات مسائل راهبردی امامزاده علاءالدین به ما بپیوندید:
کانال سید علاءالدین (ویژه امور راهبردی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @SayyedAlaaddin
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
کانال گنبد فیروزه (ویژه مسائل اصلی اهالی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @GonbadeFirozeh
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
«گواهی حصر وراثت» (انحصار ورثه مرحوم حاج سیدمیربابا حسینی) که توسط همشیره بنده (طاهرهسادات) تهیه شده بود، بعنوان مستند بنده برای «اعتراض شخص ثالث» مورد استفاده قرار گرفت.
جهت ورود بعنوان ذینفع به پرونده لازمست اقدام به تهیه گواهی حصر وراثت گردد که البته قدری زمانبر است ولیکن گواهی فوت ظرف نیمساعت صادر میشود و تنها مدرک لازمه؛ همراه داشتن شناسنامه مرتبط با متوفی است.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
جهت إشراف بر کلیات امور و اطلاع از جزئیات مسائل راهبردی امامزاده علاءالدین به ما بپیوندید:
کانال سید علاءالدین (ویژه امور راهبردی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @SayyedAlaaddin
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
کانال گنبد فیروزه (ویژه مسائل اصلی اهالی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @GonbadeFirozeh
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین
إشعاریه 1401/08/24 اداره ثبت آوج (با امضاء محمدتقی آبسالان) در جواب استعلامیه 1401/08/22 دادگاه بدوی آوج (با امضاء قاضی رضا محمدی) در موضوع شکایت نانکلی اوقاف علیه اجداد اهالی
ضمیمه پیام شماره 70 کانال سیدعلاءالدین:
https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/243
لطفا توضیحات بنده را در پیام شماره 70 (مورخه 1401/10/12) ملاحظه فرمائید.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
جهت إشراف بر کلیات امور و اطلاع از جزئیات مسائل راهبردی امامزاده علاءالدین به ما بپیوندید:
کانال سید علاءالدین (ویژه امور راهبردی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @SayyedAlaaddin
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
کانال گنبد فیروزه (ویژه مسائل اصلی اهالی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @GonbadeFirozeh
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
متن دادخواست سیدمحمدحسینی(منتظر) به محضر دادگاه تجدیدنظر حقوقی قزوین در مورخه 1401/10/20 که منجر به عودت پرونده به دادگاه آوج گردید.
ضمیمه پیام:
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/321
متن دادخواست بنده به دادگاه حقوقی تجدیدنظر قزوین:
«با سلام و احترام، عطف به موضوع پرونده 0100772 (شکایت موهوم ریاست اداره اوقاف بوئینزهرا علیه مرحوم سیدمیرباباحسینی و 17 مرحوم دیگر از سادات روستای امامزاده علاءالدین به اتهام تلویحی موقوفهخواری! و اعتراض آقای نانکلی به حکم مقبول دادگاه بدوی)، اینجانب بعنوان فرزند نامبرده و لذا بعنوان ورود شخص ثالث و ذینفع و مطلع از محتویات پرونده، استدعای تأیید حکم دادگاه بدوی آوج (مبنی بر «بطلان دعوا»ی فیمابین اوقاف و اهالی) و جبران خسارات وارده از طرف آقای نانکلی ناشی از «تصرف عدوانی و ممانعت از حق» هستم.»
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
جهت إشراف بر کلیات امور و اطلاع از جزئیات مسائل راهبردی امامزاده علاءالدین به ما بپیوندید:
کانال سید علاءالدین (ویژه امور راهبردی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @SayyedAlaaddin
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
کانال گنبد فیروزه (ویژه مسائل اصلی اهالی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @GonbadeFirozeh
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
نامه 1401/10/21 اداره دادگستری کل استان قزوین به دادگاه آوج در موضوع بازگشت پرونده تجدیدنظرخواهی نانکلی اوقاف مشتمل بر 5 برگ ضمیمه
(اتفاق عجیب: چنانچه دادخواست اعتراض بنده یکساعت دیرتر به دادگاه تجدیدنظر قزوین میرسید، ایبسا حکم دادگاه بدوی نقض میشد!
و بالتبع حکم به ابطال اسناد ثبتی اهالی صادر میگردید که قاعدتا دردسر طویلی برای اهالی به وجود میآورد!
ضمنا در آن اقدام بموقع، آ.سیدسعید موسوی، نقش بسیار مؤثری ایفاء کردند که اجرش با خدا و جده سادات، إنشآءالله)
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
جهت إشراف بر کلیات امور و اطلاع از جزئیات مسائل راهبردی امامزاده علاءالدین به ما بپیوندید:
کانال سید علاءالدین (ویژه امور راهبردی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @SayyedAlaaddin
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
کانال گنبد فیروزه (ویژه مسائل اصلی اهالی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @GonbadeFirozeh
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a