eitaa logo
گنبد فیروزه
59 دنبال‌کننده
547 عکس
161 ویدیو
22 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
قابل توجه اهالی غیور امامزاده 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۲۸۱): گاه‌شمار واکنش‌های متقابل اوقاف و اهالی امامزاده (۳۴) خودستایی‌های شورای خائن روستا از زبان، کاسه‌لیس‌های آن‌ها! وقتی که یکی از اهالی، عکس‌های فوق را در تاریخ ۱۵ اردیبهشت امسال برای من فرستاد، برایش نوشتم: «سلام ممنون اینکه خودشون، همدیگر را تحویل بگیرند، اصلاً مهم نیست. مهم اینست که غیر از این عشّک‌ها، چه کسانی دیگر به اینها تبریک گفتند؟!» دقایق و ظرائف استخدام وکیل! (۱): این عکس‌ها را برای اخوی هم فرستادم که در جواب، نوشتند: «سلام صبح بخیر، خود گویی و خود خندی، عجب مرد هنرمندی! [منظور اخوی، اشاره به خودستایی شوراست!] ✅ عزیز دل برادر، از روند کارها بخصوص تهیه لایحه بقول شماها، کدینگ لایحه یا ماده واحده ها و تبصره ها در مورد شکایت کیفری بر علیه نانکلی لعنت الله خبری ندارم. احتمالا همین روزها اعلام کنند که موعد جلسه فلان روزه ساعت فلان شرکت کنید. دستمان خالی است ، ولی طرف دستش پر و حامی اش هم قدر. و کارهای ما دقیقه نودو یک که خدای نکرده نتوانیم کاری از پیش ببریم، شدیدا مورد تمسخر ایادی شیاطین قرار خواهیم گرفت. اصرار و تکرار را قبول ندارم، ولی اجبارا، باز هم میگویم؛ شما وکیلی قدرتر و تواناتر و بقول معروف؛ دست بفرمان‌تر از این آقای «أأ» پیدا نخواهید کرد. مدت زمانهایی که برای شنیدن مطالب ما گذاشته، کمتر وکیلی قرار میدهد. سفارش پشت پرده، او را وادار به این اختصاص وقت کرده، این را از دست ندهید. ...ادامه دارد. ✍ سیدمحمدحسینی‌(منتظر) ۷ بهمن ۱۴۰۲ گروه هم‌اندیشی سادات میدان 🎲 گروه هم‌اندیشی سیدعلاءالدین 🌹
بسمه تعالی قابل توجه اهالی غیور امامزاده 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۲۸۲): گاه‌شمار واکنش‌های متقابل اوقاف و اهالی امامزاده (۳۵) ۲۸) سال‌های ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دقایق و ظرائف استخدام وکیل! (۲): با توجه به مقدماتی که مورد اشاره قرار گرفت، در تکاپوی یافتن مسیری مناسب برای شکایت علیه نانکلی بودیم و اینکه چه وکیلی باید استخدام کنیم، که خبردار شدیم از پیش‌دستی نانکلی در مسئله شکایت او علیه اموات روستا! وی با این شکایت، دست به تیشه به ریشه مالکیت اهالی زده بود، آن‌هم کاملاً مخفیانه! متقابلاً لازم بود که بازماندگان آن ۱۸ متوفای نسل‌های پیشین، بعنوان ذی‌نفع، ورود نمایند که نهایتا فقط دو نفر روحانی معمم و هر دو «سیدمحمدحسینی» (فرزندان مرحومان؛ حاج‌سیدمیربابا و حاج‌سیدحسن) با عنوان شخص ثالث، ورود نمودند! ما در کودکی با هم رفاقتی داشتیم ولیکن سال‌ها بود که همدیگر را ندیده بودیم و برای اعتراض به شکایت نانکلی هم هیچگونه هماهنگی قبلی بین ما صورت نگرفته و لذا حضور «حجة‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسینی»، از پدیده‌های جالب و مغتنم ماجرا بود که خود را از قم رسانیده بودند. درود بر غیرت او! البته ورود ایشان به پرونده از آن‌جا که تشریفات اداری آن انجام نگرفته بود، موجب می‌شد که یا تاریخ دادگاه از ۱۴۰۲/۳/۳ تعویق به تاریخ دیگری شود و یا اینکه ایشان رسماً از ورود قانونی خودش، انصراف بدهند که ترجیح دادیم ایشان، انصراف بدهند و لذا بنده تنها شخص ثالثی بودم که قانوناً ایفای نقش نمودم و هیچکدام از تفاله‌ها و عنکبوت‌ها در آن (حتی به عنوان ناظر ولو برای حفظ ظاهر!) حضور پیدا نکردند که خود قطعی‌ترین نشانه آشکار برای نفاق و خودفروختگی‌شان به نانکلی بود! ولیکن قبل از برگزاری دادگاه مذکور، ما درگیر اموری بودیم که بد نیست محض ثبت در تاریخ روستا، مورد اشاره قرار بگیرند. دادگاه بدوی، «حکم به بطلان دعوا» داده بود اما نانکلی، اعتراض زده بود تا تجدیدنظرخواهی شود. فلذا پرونده رفته بود برای دادگاه تجدیدنظر که از جزئیات آن بی‌خبر بودیم و حتی بنده (که از تهران اقدام کرده بودم برای ورود بعنوان ذی‌نفع)، مطمئن نبودم که تقاضای من وارد پرونده شده است یا نه؟! (بعداً فهمیدیم که در لحظات پایانی و همزمان که قاضی تجدیدنظر، بمحض آنکه، پرونده را گشوده بود، اعتراض بنده هم به دادگاه واصل شده بود! که ایضاً از عجایب قضیه بود! در عین‌حال احتمال می‌دادیم که شاید فرصت‌سوزی شده و ورود بنده، دیرهنگام باشد فلذا از اخوی که در روستا بود، خواهش کردم که سریعاً به آوج رفته و از طرف من، طرح شکایت نماید که زحمت کشیده بود ولیکن خودش را بعنوان شاکی اصلی ثبت کرده بود و من و اخوی کوچک را در رتبه‌های بعدی قرار داده بود. بدنبال آن بودیم که همزمان با رسیدگی به تجدیدنظرخواهی نانکلی به شکایت کیفری ما هم رسیدگی شود! غافل از اینکه، تجدیدنظرخواهی نانکلی به قزوین رفته بود و دادگاه آوج هم، اختیار رسیدگی به مدیران دولتی را نداشته و لذا ش‌.کیفری ما هم باید می‌رفت به قزوین ولیکن متوجه شدیم که پرونده به پاسگاه خرمدشت قزوین رفته!! (و آخرش هم نفهمیدیم که آیا اشتباهی در نامه‌رسانی، رخ داده بود یا اینکه ناشی از اختلالی برای کارشکنی در پیشبرد پرونده بود؟!) در هر حال میسر نشد که به دو پرونده حقوقی نانکلی و کیفری ما همزمان و فرضاً در آوج رسیدگی شود. پرونده نانکلی بعلت نقص در رسیدگی به آوج برگشت اما ش.کیفری ما به یکی از شعبات قزوین ارجاع شد. در چنان گیروداری، اصرار اخوی این بود که هرچه زودتر، برای هر دو پرونده، وکیلی قوی استخدام کنیم. وقتی که متوجه شد که بنده با تسویف خود دارم تعلل می‌کنم! خودش دست به کار شد و از طریق دوستانی که در بیت مقام معظم رهبری داشت، وکیلی را پیدا کرد که سوابق متعددی در پرونده‌های اوقافی داشته و همیشه هم موفق بوده است. با این حال، بنده کماکان استخدام وکیل را جدی نمی‌گرفتم! (ناگفته نماند که ممدننگی هم توصیه به استخدام وکیل داشت!! و می‌شد احتمال داد، بدنبال فریب و خرید وکیل ما خواهند افتاد و لذا هم اوقات ما هدر خواهد رفت و هم پولی که معلوم نبود از کجا باید جور کنیم!) علت بی‌اعتنائی بنده به استخدام وکیل، این بود که خودم را بسیار کارآمدتر از هر وکیلی در این‌گونه پرونده‌ها می‌دانستم! در آن مقطع که میرشجاع دلواپس استخدام وکیل بود، وقایعی و مکاتباتی هم بین ما رخ داد که می‌خواهم آن‌ها را در اینجا به اشتراک بگذارم و از پیام آ.میرشجاع شروع کردم که در تاریخ ۱۴۰۲/۲/۱۸ برای من نوشته بود. (بخشی را در پیام قبلی، درج کردم و اما ادامه آن): «قرار بر این شده که ایشان وکالتی که از ما خواهد داشت، بابت کل کارهای ما (قسمت افرادی که در میدان هستند) ۳٪ از قیمت بازپس گرفتن از اوقاف را پس از موفقیت در دادگاه و صدور محکومیت اوقاف دریافت کند. ...ادامه دارد. ✍️سیدمحمدحسینی(منتظر) ۷ بهمن۱۴۰۲ سادات میدان 🎲 سیدعلاءالدین 🌹
بسمه تعالی قابل توجه اهالی غیور امامزاده 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۲۸۳): گاه‌شمار واکنش‌های متقابل اوقاف و اهالی امامزاده (۳۶) ۲۸) سال‌های ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دقایق و ظرائف استخدام وکیل! (۳): ادامه مکاتبات بنده و اخوی و عموزاده؛ آ.میرشجاع: «... و قیمت گذاری کار انجام گرفته نیز کارشناس رسمی دادگستری میباشد. و در صورت عدم موفقیت، فقط هزینه هایی مثل باطل کردن تمبر و ... در انتهای ماموریت از طرف ما در یافت کند. و هیچگونه مطالبه ای نداشته باشد. با شناخت و تجربه ایکه من در اینگونه کارهای وکالتی دارم، موارد استثناء هست که قرار داد اینچنینی برای کار کوچکی بلحاظ ارزش مادی اتخاذ گردد. و کلیه کارها اعم از تهیه لوایح و مراجعه به دادگاه و دفاعیه، وی کلا تمامی اقدامات لازمه را شخص خود وکیل انجام بدهد. با توجه به موفقیتهای متعدد انجام گرفته در پرونده های بزرگ اوقافی که توسط آقای أأ، برای قرارگاه خاتم سپاه انجام گرفته و رزومه ایکه در بین وکلای در اختیار سپاه هست، بیشترین امتیاز را دارد، اگر وکیل مناسبتری را سراغ ندارید، وکالت را با ایشون ببندیم، تا کارهار را بطور جد شروع کند. من از بابت عاقبت بدفرجامی در دادگاه نگرانم، مبادا تمامی زحمات بی نتیجه و به ضرر ما که باعث سرشکستگی همه مان خواهد گردید و مورد استهزاء قرار خواهیم گرفت، با اهمال و بی خیالی و عدم در اختیار گرفتن وکیل، به باد بدهیم. دفاعیه بدون اشراف به ماده واحده ها و تبصره ها و ... که وکلا تسلط بر آنها دارند و در مقابل قضات مطرح میکنند، ما ها مسلط نیستیم. نمونه اش همین جلسه ای که در تاریخ ۱۴۰۲/۳/۳ قرار دارد و چند روزی بیش نمانده است را از دست بدهیم.» (پایان) بنده دو هفته مانده به دادگاه تجدیدنظرخواهی نانکلی (و نیز بلاتکلیفی شکوائیه کیفری ما علیه وی که به قزوین رفته بود) که بیشترین فشار روانی روی بنده سوار بود، جوابیه مفصلی برای ایشان و سایر دوستان، نوشتم که در جریان و جلسات آقای أأ (بهترین وکیلی که سراغ داشتند) بودند و به ارزیابی وکیلی پرداختم که حدود ۱۵ ساعت (در در طی ۳ جلسه) وقت ما را گرفته و در واقع تلف کرده بود! چرا که اخوی و بقیه، گمان می‌کردند غلبه بر واحد حقوقی اوقاف، معجزه است!!! حم: «سلام صبح شما هم بخیر جسارتا عرض می‌کنم؛ بنده نه تنها به آقای «أأ» خوشبین و امیدوار نشدم بلکه تا حدودی بدبین و بالتبع ناامید هم شدم! زیرا: 1) در جلسه اول (با حضور بنده و جنابعابی و آ.سیدمحمود)، قاعدتا بیشتر شنونده بود تا گوینده و کلیات را شنید و مدارک اصلی را هم دریافت کرد و قرار شد که اگر ابهامی در مسئله داشت و طرح دفاعی مناسبی آماده کرد ما را خبر کند که هیچ خبری نشد! (بنده هم بعللی پیگیری نکردم!) 2) بعد از پیگیری ابتکاری آ.سیدمحمود، در جلسه دوم (با حضور هر سه نفر قبلی باضافه آ.سیدسعید و آ.سیدرضا) ۵۰% شنونده بود و ۵۰% گوینده ولیکن آ.سعید ادعا کرد که او از مشاوره دادن طفره می‌رود! که شاید ناشی از پولکی بودن او باشد! بنده سعی کردم اطلاعات و مدارک حداکثری پرونده را به او بدهم و حتی در مقابلش چهار تا پرونده (بجای یک پرونده!) گشودم تا در باغ سبز بیشتر و بهتری نشانش داده باشم! و مجددا (با استقبالی که کرد) قرار شد که نرخ هر پرونده را جداگانه محاسبه نماید و چهار تا دستمزد تعیین کند و قاعدتا ما با حق انتخاب خود حداقل یکی از پرونده‌ها را به او خواهیم سپرد، امیدوارکننده بود و پیشنهاد ما را باید جدی می‌گرفت. اما باز هم خبری نشد! لینک کانال سیدعلاءالدین را برایش پیامک کردم تا اگر ابهامی راجع به مسائل مختلف چهار پرونده پیشنهادی ما دارد به آن مراجعه کند اما او هرگز وارد ایتا نشد (که بمفهوم آن بود که نیازی به اطلاعات بیشتر و نیز ابهامی در مسائل ما ندارد!) باز هم هیچ خبری نشد! مسئله از دو حال خارج نبود: 2/1- مجال (یا علاقه‌ای به) ورود و بررسی و پیگیری پرونده ما را ندارد و در عین‌حال از تقبل آن هم استنکاف نمی‌ورزد! (و شاید منتظر آنست که سرش قدری خلوت شود!) 2/2- هرگونه ورود و پیگیری جدی پرونده را منوط به عقد قرارداد ذیربط و دریافت پیش‌پرداخت می‌داند. چنانکه در گفتگو با آ.سیدمحمود هم بر این مطلب خود تأکید کرده بود و اینکه خواستار ۱۰% ارزش ریالی پرونده است و یک سوم آنرا بعنوان پیش پرداخت می‌گیرد. 3) جلسه سوم ما (با حضور همان اشخاص بدون سعید) بمفهوم آن بود که ما مجدانه مایل به وکالت وی هستیم. ضمنا جلسه سوم هم حاشیه‌هایی داشت: 3/1- از جانب وی هیچ خبری نشد و برای چهار پرونده (علیرغم وعده‌ای که داده بود) هیچ نرخی تعیین نکرد! 3/2- برای تعیین جلسه به تسویف پرداخت و با پیگیری و سماجت آ.سیدمحمود بالاخره پذیرفت که جلسه‌ای با هم داشته باشیم. ولیکن زمان مناسبی را در نظر نگرفت (= بی‌اعتنائی به مطلب افطار!) ...ادامه دارد. ✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۸ بهمن۱۴۰۲ هم‌اندیشی سادات میدان 🎲 گروه هم‌اندیشی سیدعلاءالدین 🌹
بسمه تعالی قابل توجه اهالی غیور امامزاده 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۲۸۴): گاه‌شمار واکنش‌های متقابل اوقاف و اهالی امامزاده (۳۷) ۲۸) سال‌های ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دقایق و ظرائف استخدام وکیل! (۴): ادامه مکاتبات بنده و اخوی و عموزاده؛ حم: «در جلسه سوم نه طرحی از خود ارائه داد (= پوچی جلسه اول) و نه نرخی تعیین کرد (= پوچی جلسه دوم)! ولیکن چنانکه شاهد بودید؛ بسیار گوینده بود تا شنونده (= خلاف امر وکالت) و از شنونده بودن هم آنقدر گریزان بود که من ناچار شدم دو سه بار از وی خواهش کنم تا فقط دو سه دقیقه دندان روی جگرش بگذارد تا من بتوانم بیان خود را خلاصه و فشرده تفهیم کنم! که بار سوم تحمل کرد و زان‌پس پذیرفت که نگاه عام خود را اصلاح کند و قول داد که وارد ایتا بشود و مطالب کانالهای ما را ببیند. اما در عمل اگرچه وارد ایتا شد ولیکن بعضویت کانالها در نیامد! احتمال دادم که لابد بدون عضویت، مطالب را مطالعه می‌کند! ولیکن وقتی پیامهائی را برای شخصی او فرستادم متوجه شدم که اساسا وارد ایتا نمی‌شود! بنابراین او کاری به اطلاعات و مدارک ما در ایتا ندارد! اما قرار شد (قول داد) که لایحه ما را بگونه‌ای بازنویسی کند که برای صدور کیفرخواست مد نظر ما تأثیرگذار باشد ولیکن تا این ساعت (علیرغم آنکه ما تأکید کردیم فرصت مضیقی داریم و او باید عجله کند) هیچ خبری از او نشده است! 4) بنظر بنده وی فاقد حداقل «صداقت» و «شفافیت» در امر همکاری است و تبعیت از وی خطاست. بنده از آ.سیدرضا هم خواهش کرده بودم که حداقل یک میلیون تومان به همراه خود بیاورد (که آورده بود) تا به پاس سه جلسه‌ای که از او وقت گرفته بودیم، جبرانی کرده باشیم. او هم در آخر جلسه دست به کیف شد که بپردازد اما من اشاره کردم که فعلا دست نگه دارد. زیرا از او کاملا مأیوس شدم. زیرا: 4/1- در طی اینهمه جلسه که وقت ما را گرفت؛ دریغ از ارائه کمترین راهنمائی اصولی! (لااقل بعنوان در باغ سبزی که بتوانیم روی توانائی او حسابی باز کنیم) و اکتفاء به وعده‌هائی که هرگز انجام نداد! 4/2- در جلسه سوم تأکید و اصرار داشت که «صدور قرار منع تعقیب» توسط بازپرس، کار قانونی و درستی بوده و غیرقابل خدشه است و اعتراض بدان فایده‌ای ندارد! و حال آنکه به صرف اعتراض کلی و یک خطی شما تجدیدنظر شد و کیفرخواست صادر شد و پرونده رفت به دادگاه کیفری دوم قزوین و حتی معطل لایحه‌ای هم نماندند که ما وعده‌اش را در اعتراضیه خود داده بودیم! البته ما باید لایحه نهائی خود را حتی‌الامکان متمایز با کلیه نوشته‌های قبلی خود تهیه و به دادگاه کیفری دو قزوین ارائه بدهیم که هنوز تعیین روز رسیدگی نشده است ولیکن بلحاظ کیفری بودن ممکنست هرچه زودتر تعیین گردد. اگرچه بلحاظ صدور قرار منع تعقیب از حساسیت آن کاسته و ممکنست با تسویف صورت بگیرد. و خوشبختانه بنده هم با عنایت الهی، فرمت مد نظر خود را یافته و تحریر آنرا آغاز کرده و مشغول تکمیل آن هستم. بنابراین وی داشت مشاوره غلط به ما می‌داد و بیهوده دل ما را خالی می‌کرد! که از دو حال خارج نیست: 4/2/1- مهارت و تجربه و اطلاعات لازم در این امور را ندارد که بسیار بعید است! 4/2/2- آنقدر پولکی است که حتی حاضر نشد بمنظور جلب نظر ما و بسترسازی برای نیل به عقد قرارداد، چند تا عدد و رقم بعنوان شماره ماده و تبصره بر لایحه ما اضافه کند! در عین‌حال هیچ مبلغی هم بعنوان پیش‌شرط همین همکاری حداقلی تعیین نکرد که عجیب‌ترین قسمت ماجراست! و من واقعا متوجه نیستم که منتظر چه بود؟! ما گه گفتیم نرخ خودت را در جلسه بگو و اینکه من باید بتوانم از 100 نفری که با ما همراه شده‌اند دریافت کنم و آنها را متقاعد نمایم که به شما وکالت بدهند و... ولیکن او هیچ قدمی بر نداشت!! آیا او منتظر آنست که ما یک برگ چک سفید در اختیارش بگذاریم تا ...؟! 5) همکاری با چنین وکلائی بسیار سخت و رنج‌آور است. حداقل بنده قادر به تحمل آن نیستم. چنانچه جنابعالی و سایر عزیزان تمایل به همکاری با وی دارید، بنده توصیه می‌کنم خیلی مراقب باشید تا بعدا پشیمان نشوید! وی در حرف تلفنی با آ.سیدمحمود حرف از 10% ارزش پرونده (= تقویم شش‌دانگ روستا!) و پیش‌دریافت نقدی یک سوم آنرا داشت که شاید بنده هم اگر وکیل بودم همین فرمول را پیشنهاد می‌کردم و از آنجا که چنین امکانی در این روستا فراهم نیست، قاعدتا آنرا جدی نمی‌گرفتم! اما اگر وی جدی بگیرد و فرضا در تقویم ششدانگ روستا (معادل حداقل 60 هکتار) فرضاً به مبلغ 60 میلیارد تومان برسیم (=قیمت کارشناسی!) او برای انجام وکالت این امر (با توجه به اینکه اوقاف بر ششدانگ روستا و خسارات حداقل 200 سال غصب موقوفات دست گذاشته است) حداقل 6 میلیارد تومان مطالبه خواهد کرد که یک سوم پیش‌پرداخت آن 2 میلیارد تومان می‌شود. چه کسی/کسانی حاضرند چنین قراردادی با وی ببندند؟! ..ادامه دارد. ✍️سیدمحمدحسینی(منتظر) ۸بهمن۱۴۰۲ هم‌اندیشی سادات میدان 🎲 گروه سیدعلاءالدین 🌹
بسمه تعالی قابل توجه اهالی غیور امامزاده 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۲۸۵): گاه‌شمار واکنش‌های متقابل اوقاف و اهالی امامزاده (۳۸) ۲۸) سال‌های ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دقایق و ظرائف استخدام وکیل!(۵): ادامه مکاتبات بنده و اخوی و عموزاده؛ حم: «... بنظرم حتی اگر کلیه اهالی هم پای کار بیایند، قادر یا مایل به تأمین چنین وجهی نیستند و نخواهند بود! و ای بسا قرارداد استیجاری با اوقاف را بمراتب ترجیح بدهند! و اما اینکه وکالت ندهیم و صرفا از ایشان مشاوره بگیریم؛ از این لحاظ هم بنظرم نشان داد که بدون دریافت چک سفید مایل به هیچگونه همکاری نیست. چنانکه در این مدت با زبان بی‌زبانی آنرا جار زده است! با همه این احوال؛ اگر جنابعالی مطمئنی که فرد بدردبخوری (قدرتر و تواناتر و دست‌بفرمان‌تر!!!) است و بدون دریافت پیش‌پرداخت (آنهم فقط 3% تقویم کارشناسی دادگستری حداقل چهاردانگ سادات و آنهم پس از تفوق بر اداره اوقاف) حاضر به همکاری است و «کلا تمامی اقدامات لازمه را شخص خود وکیل انجام می‌دهد»، بسم‌الله! چرا معطلید؟! همین امروز بروید با ایشان قرارداد ببندید. فقط حواستان به 3% تقویم کارشناسی 4دانگ روستا باشد که پیشاپیش بدانید حدودا چقدر خواهد شد تا نه مدیون وی بشوید و نه برای خودتان دردسر درست کنید! در هر حال بنده (حتی اگر تن به چنین قراردادی بدهد) از آنجا که باحتمال زیاد در عمل آنرا به تسویف خواهد افکند، به صلاح شما نمی‌دانم. ولیکن به شما هم (بخاطر آنکه بنده در این ششدانگ، شخصا چیز قابلی ندارم فلذا شاید علقه‌ای هم ندارم و اگر بر اوقاف و کفتارهای روستا فائق نشوم چیزی را از دست نداده‌ام!)، حق می‌دهم که طبق صلاح خودتان پیش بروید. من که نمی‌توانم کاسه داغتر از آش باشم! بنده صرفا در حد توان خود پیش می‌روم و علاوه بر اتخاذ دیپلماسی عمومی و روشنگری اهالی (و بقول خیلی‌ها؛ دشمن‌تراشی برای خودم!) به انواع اشخاص حقیقی و حقوقی ذی‌ربط و بی‌ربط هم مراجعه و مکاتبه و مذاکره خواهم کرد. زیرا برایم جنبه حیثیتی دارد و اگر پیروز هم نشدم، خودکشی نخواهم کرد! بنده هنوز وکیل مناسبتری سراغ ندارم و اگر داشته باشم سعی خواهم کرد صرفا برای نوشته‌های خودم از آنها مشاوره بگیرم و قراردادی با او نخواهم بست. لذا شماها کاملا مختارید و لزومی ندارد در قفای بنده حرکت کنید. زیرا بنده هم چنین توقعی ندارم. موفق باشید.🙏🌹❤️✌️ این مطالب ☝️ را برای آنها که در جریان آقای أأ هستند هم ارسال می‌کنم تا در این هم‌اندیشی مشارکت نمایند. ان شآءالله و السلام پیامد این تحلیل و ارزیابی بنده، آ.سیدمحمود، پیام دادند که: «با سلام خدمت جنابعالی و دوستان. پیشنهاد میکنم باتوجه به زمان اندک باقیمانده تا تاریخ دادگاه (۱۴۰۲/۳/۳) جلسه ای داشته باشیم و تصمیم گیری نهایی را اتخاذ کنیم. ضمنا پیشنهاد آقاسیدمیرشجاع مبنی بر دریافت حق الوکاله در صورت موفقیت وکیل در دادگاه علیه اوقاف را به نظرسنجی سادات همراه ارائه کرده و روشهای احتمالی تامین حق الوکاله را بررسی نماییم. انشالله خداوند متعال بهترین راه راپیش روی سادات قرار دهد. با تشکر» سرانجام بنده به این نتیجه رسیدم که دادگاه‌ها را بدون وکیل، دنبال کنم که برای اولی (تقاضای نانکلی برای ابطال اسناد قدیمی اجداد اهالی) بلحاظ شکایت علیه اموات، حکم «عدم استماع» صادر شد. در این دادگاه نه نانکلی، جرأت کرد حضور پیدا کند و نه وکیلش شرکت کرد! البته نامه‌ای با مفادی مسخره، فرستاده بودند که قاضی محترم، ترتیب‌اثری بدان نداد و لذا نانکلی شکست خورد. (حال برای انتقامجویی از بنده، رفته به دادسرای ویژه روحانیت قزوین، شکایت کرده است! و اربابش هم که متأسفانه آخوند است و مایه شرمساری ما سادات معمم، بنام مجیدی، چند روز پیش که بالاخره دیداری از امامزاده داشت، پیام داده که یقه حسینی منتظر را رها نخواهیم کرد!!! یعنی با کمال وقاحت می‌خواهند دست پیش هم بگیرند! البته هیچ باکی نیست و من از خدامه که خودش وارد دادگاه بشود تا شاید فرصتی برای خلع لباسش پیدا بکنم! إن‌شآءالله) همانطور که قبلاً هم اشاره کردم، تفاوت نگاه بنده با دیگران در مسئله دادگاه‌ها در این بود که آن‌ها گویا عادت داشتند به «من قال» قضیه نگاه کنند و بنده «ما قال» آن‌را ملاحظه می‌کردم. میرشجاع اساساً پا به دادگاه نگذاشت و احتمالاً منتظر شکست مفتضحانه من بود تا بزعم او درس عبرتی برای من باشد که وقتی او می‌گوید بدون وکیل جلو نرو، من هم باید بپذیرم که لابداً و حتماً باید وکیل بگیریم. شاید هم حق داشت! زیرا گمان می‌کرد که با سازمانی طرف هستیم که بعلت خیلی قدیمی بودن (و‌ ذاتاً درگیر مسائل حقوقی بودن)، لابد دارای قوی‌تری واحد حقوقی است و... و حال آنکه در اینجا اساساً حریف ما اوقاف نبود! بلکه با نان‌کلی مجرم، بعنوان یک فرد، طرف بودیم که فرصت‌طلبانه پشت مقامش گارد گرفته! ..ادامه دارد. ✍️سیدمحمدحسینی(منتظر) ۸بهمن۱۴۰۲ سادات میدان 🎲 سیدعلاءالدین 🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تا حالا اسم ژاپن ایران را شنیده بودین؟ 🔹 نگار خاتون، روستایی که محصولات هایتک تولید می‌کند؛ و بیکاری ندارد. 🔸با ما دور میز اقتصاد باشید👇 https://eitaa.com/joinchat/3031236797Ccb28537740 ☝️از پیام‌های وارده☝️ سلام لطفاً با کلیک روی نوشته‌های آبی‌رنگ، به صفحات مجازی حسینی منتظر بپیوندید: 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏
15.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◽️ راز جوان ماندن حتما سخنان اين شخصيت دانشگاهى را گوش داده و بكار گيريم. 🤔💪 ✍ https://eitaa.com/joinchat/572850353Ca4e6fe6d24 ☝️از پیام‌های وارده☝️ 👌 قابل توجه کسانی که از طولانی و مغلق بودن نوشته‌های بنده، معمولاً شاکی هستند!!! 😂😂😂 سلام لطفاً با کلیک روی نوشته‌های آبی‌رنگ، به صفحات مجازی حسینی منتظر بپیوندید: 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏
14.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️نطق طوفانی تحلیلگر یمنی علیه لفاظی کارشناس آمریکایی؛ ما با آمریکا فقط با زبان آتش و جنگ صحبت می‌کنیم! 🔹 «نصرالدین عامر» نایب رئیس سازمان اطلاع‌رسانی یمن: آمریکا حامی اشغالگری و نسل‌کشی است؛ آمریکا جهان را ملک خود و خود را خدای عالم می‌داند. 🔹"وارد جنگ مستقیم با آمریکا شده‌ایم؛ اجازه دهید تسویه‌حساب کنیم و کشته‌های آنها را همه جا ببینیم." @shamime141 ☝️از پیام‌های وارده☝️ سلام لطفاً با کلیک روی نوشته‌های آبی‌رنگ، به صفحات مجازی حسینی منتظر بپیوندید: 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏
علت نامگذاری خبرگزاری fox news چرا باید اسم فاکس(روباه) رو برای یک خبرگزاری انتخاب کرد (روباه که یعنی حیله‌گر و دغلکار)؟!! برای فهمیدن این رمز در نام‌گذاری در ابتدا لازم است با ابجد انگلیسی آشنا شویم، ابجد انگلیسی مانند ابجد فارسی نیست (ابجد هوز حطی کلمن...) که از 1 شروع میکنی میرسی به 10 بعد میشه 20، 30، 40، ... بعد میشه 100، 200، 300، الی آخر، ابجد انگلیسی اصلا عدد بالای 9 ندارد، یعنی چی؟! الفبای انگلیسی 26 تا حرف داره A اولین حرف و Z حرف 26ام، اونها هیچ حرف دو رقمی رو قبول ندارن، مثلا Z که حرف 26ام هست ابجد آن 8 میشود یعنی جمع دو عدد تشکیل دهنده آن یا O که حرف 15م است میشود 6 یعنی 1+5 در جدول پیوست، هر حرف و عدد متناظر آن نمایش داده شده است. حالا ببینیم ابجد انگلیسی کلمه FOX چه میشود... درسته...666... (عدد مشهور شیطان) این؛ «فاکس‌نیوز» نیست بلکه «شیطان‌نیوز» هستش... این شبکه؛ هدیه و پیشکشی هست به اربابشان شیطان... (منبع: سخنرانی استاد رائفی‌پور) ☝️از پیام‌های وارده☝️ سلام لطفاً با کلیک روی نوشته‌های آبی‌رنگ، به صفحات مجازی حسینی منتظر بپیوندید: 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
6.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⁉️چرا ما باید به خاطر اشتباه حضرت آدم در بهشت نباشیم؟! 🚨به‌کانال‌ شهر‌‌پاسخ‌ بپیوندید 🆔 @pasokhcity ☝️از پیام‌های وارده☝️ نقدونظر 👌 پاسخ‌های غیرواقعی به سؤال واقعی! جواب‌های این شیخ محترم، به سؤال مذکور، متأسفانه مجموعه‌ای از اشتباهات رایج دیگر است! برای بررسی برخی از اشتباهات ایشان، لطفاً این مقالات را ببینید👇👇👇 https://eitaa.com/SMHM212/171 💠 https://eitaa.com/SMHM212/172 💠 https://eitaa.com/SMHM212/194 💠 https://eitaa.com/SMHM212/195 💠 https://eitaa.com/SMHM212/432 برای بررسی برخی اشتباهات دیگر ایشان، منتظر مقالات دیگری از بنده باشید در نشانی 👈 https://eitaa.com/SMHM212 لطفاً با کلیک روی نوشته‌های آبی‌رنگ، به صفحات مجازی حسینی منتظر بپیوندید: 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
☫﷽☫ 💎 @SMHM212 چالش‌های امام در تشکیل نظام (بخش ۰۰۱): (رضوان‌الله علیه) برای تشکیل ، قاعدتاً با چالش‌های جدی متعددی (در ابعاد گوناگون و اعماق مختلف) مواجهه بودند که در این سلسله مقالات بر آنم که به اهم آن‌ها بپردازم ولیکن بدون تعیین کلیات و جزئیات یا تعیین أهم و مهم و یا تعیین ریشه و شاخه (اصول و فروع) که معمولاً در تحریر و تبویب کتب و مقالاتم بدان‌ها عادت دارم! زیرا که اینک برای اولین‌بار بدان می‌پردازم (تا برای امسال هم کاری کرده باشم!) و لزومی هم نمی‌بینم که مطالب را (در قالب مقالاتی مسلسل) ابتدائاً برای خود تحریر بکنم و آنگاه به تنظیم و سپس به تقدیم آن، مبادرت ورزم! (که ممکنست ماهها و بلکه سال‌ها طول بکشد!) بنابراین از گوشه‌ای شروع می‌کنم و پیش می‌روم و البته حتی‌الامکان بر اساس پیش‌فرض‌هایی که بصورت خام در ذهنم خلجان دارند ولیکن به احتمال زیاد، بعد از تکمیل مباحث (که خواهد طلبید بصورت کتاب هم منتشر گردد)، ضرورت تنظیم و تبویب و ترتیب لازمه خود را آشکار خواهد ساخت تا اصل و فرع، جابجا نگردد إن‌شآءالله البته ناگفته نماند که تدوین مطالب بصورت ، ایجاب می‌کند که نویسنده، پایبند سرفصل‌های آن‌ها باشد ولیکن در (و با توجه به امکاناتی که فرضاً در پیام‌رسان فراهم گشته)، دیگر هیچ ضرورتی به تنظیم خطی مطالب نیست. زیرا می‌توان مطالب را بصورت لینک‌های ماتریسی/ماتریکسی (شبکه‌ای از پیوندها) تنظیم نمود و خطی شدن مطالب را به وقت و حوصله و حساسیت‌های خوانندگان سپرد. و اما بعد؛ این چالش‌ها قاعدتاً در دو محور قابل توجه و بررسی هستند: ۱) چالش‌هائی که خود در طول و خود، بنحوی ابراز کرده‌اند در قالب سخنرانی‌ها و اعلامیه‌ها و سایر متون و بیانات خودشان که با احاطه بر کلیه آثار نرم‌افزاری (و بلکه سخت‌افزاری!) او می‌توان احصاء و تبیین نمود. شاید هم تاکنون اشخاصی حقیقی یا حقوقی به این امر لازم و مفید، مبادرت ورزیده باشند که بنده عجالتاً از آن‌ها بی‌خبرم. ۲) چالش‌هایی که امام توجهی به آنها نداشته یا راجع به آن‌ها چیزی اظهار نکرده‌اند و یا از آن‌ها چنان گذرا و احیاناً رمزواره و رازآلود عبور کرده‌اند که چندان جلب توجهی نکرده و مبحثی را بر نیانگیخته است! و حال آنکه قابل اغماض نیستند. نه صرفاً از این لحاظ که در دل تاریخ دیروز برای نظام جمهوری اسلامی ایران، رخ داده بلکه از این نظر که حافظان این نظام (که چنین تحفیظی را اوجب واجبات می‌دانند) هم با آن چالش‌ها مواجهه هستند یا خواهند شد. نکته مهم مقدماتی دیگر این مبحث، زمانه‌شناسی طرح مسئله است. یعنی در آستانه انتخابات مجالس و هستیم و سزامند است که چالش‌هایی را در اولویت آغاز مبحث خود برگزینیم که کارکردی برای انتخابات هم داشته باشد. بنابراین سعی می‌کنم در یک محور مثلثی پیش بروم که ناظر بر چالش‌های اصلی امام خمینی در تشکیل نظام و نیز و همچنین انتخابات باشد که با یک تیر سه نشانه را زده باشم. اگرچه شاید بهتر باشد در محور مربعی پیش برویم که مقاومت و و بلکه کل را هم در بر بگیرد. ⁉️ شاید مناسب‌ترین سؤال این باشد که آیا ؛ امری معطوف به صرفاً است یا به هم معطوف است؟!⁉️ همان مبحث همیشگی نهضت+نظام! البته این مبحث خطیر و بنیادین «نهضت+نظام» را بنده برای بار اول در پیام‌رسان ، کلید زدم و در پیام‌رسان هم ادامه دادم ولیکن بعد از فیلتراسیون آنها، متأسفانه از بین رفتند! در ایتا هم مجدداً شروع به تحریر آن‌ها نمودم که مبحث را تا چند شماره هم پیش بردم: 💠 https://eitaa.com/SMHM212/179 💠 https://eitaa.com/SMHM212/180 💠 https://eitaa.com/SMHM212/181 💠 https://eitaa.com/SMHM212/182 💠 https://eitaa.com/SMHM212/183 💠 https://eitaa.com/SMHM212/184 💠 https://eitaa.com/SMHM212/336 💠 و اینک، تداوم همان مبحث را در این‌جا با رویکردی به بیان «چالش‌های امام در تشکیل نظام»، تکمیل می‌کنم. مقوله «نهضت+نظام» در برخی از صاحب‌نظران، از جمله حضرت هم مورد توجه قرار گرفته است. چنانکه معظم‌له در نخستین فرازهای بیانیه (۱۳۹۷) با این عبارت بدان اشاره فرمودند: انقلاب اسلامی پس از نظام‌سازی، به رکود و خموشی دچار نشده و نمی‌شود و میان جوشش‌ انقلابی و نظم سیاسی و اجتماعی، تضاد و ناسازگاری نمی‌بیند، بلکه از نظریه نظام انقلابی تا ابد دفاع می‌کند. بنابراین نظریه در بیانیه امام خامنه‌ای، همان «دکترین نهضت+نظام امام خمینی» است./حم سیدمحمدحسینی(منتظر) ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ صفحات مجازی حم: 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏