eitaa logo
گنبد فیروزه
59 دنبال‌کننده
547 عکس
162 ویدیو
22 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ از سطل ماست تا قتل طلبه‌ها 🔰 ماجرا را باید از ریشه خشکاند ✍️چند هفته پیش فیلمی از رفتار کاملا خطا و زننده یک جوان با دو خانم بی حجاب در یک لبنیاتی که جای هیچ دفاعی هم نداشت، منتشر شد. فضای رسانه ای کشور حداقل دو سه روز درگیر این موضوعات شد. سلبریتی‌ها، کاربران فضای مجازی و برخی شخصیت‌های سیاسی در این باره واکنش نشان دادند. چند روز پیش یک طلبه جوان در خیابان مرزداران تهران توسط راننده پراید زیرگرفته شد. پیش تر از آن آیت الله سلیمانی، نماینده سابق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در بانک مرکزی بابلسر مورد حمله مسلحانه قرار گرفت و به شهادت رسید. به تازگی دو طلبه در قم زیر گرفته شدند و سپس یکی از آنها با ضربات چاقوی راننده مورد حمله واقع شد. یک جوان سبزواری توسط دو نفر از اوباش مزاحم نوامیس مردم مورد حمله قرار گرفت و به شهادت رسید. در همه این موارد مشخصا جان یک فرد مورد هدف قرار گرفته اما در فضای مجازی سروصدایی از سوی جریان مدعی حیات و آزادی بلند نشده است. به عبارت بهتر برای قتل یک نفر یا اقدام به قتل نفر دیگر، واکنش و حساسیتی دیده نمی شود اما درباره یک رفتار زننده هیاهو به راه می افتد. فی الواقع قبیله گرایی بخشی از جامعه با میدان داری سیاسیون مغرض، سلبریتی ها و کاربران رسانه ای آنها به این صورت است که اگر بتوانند یک خطا را تا مرز بحران پیش می‌برند اما به راحتی از کنار قتل افراد می گذرند و در حال القای این دوگانه خطرناک به جامعه هستند. فرض کنید به جای فرد زیر گرفته شده در مرزداران و یا به جای آیت الله سلیمانی در بانک و یا به جای ان طلبه منتظر در خیابان یک دختر بی حجاب یا کم حجاب بود، اکنون جو رسانه ای کشور تا چه حد متشنج بود؟ نکته مهم دیگر انجاست که بعضا جامعه رسانه انقلابی کشور هم متاثر از جوسازی این افراد وارد عرصه تبیین و توضیح می شوند و اگر موضوعی توسط آن قبیله به چالش جدی تبدیل نشده باشد از کنار آن عبور می کنند. این قبیله گرایی با محوریت رسانه در اغتشاشات سال گذشته هم از ابتدا به خوبی حس شد. مرگ عادی مهسا امینی با شیطنت همین طیف و علی رغم صدهابار توضیح به چالشی حل نشدنی برای بخشی از جامعه تبدیل شده بود اما از کنار شکنجه آرمان علی وردی تا به شهادت رساندن او در کنار خیابان و شهادت روح الله عجمیان در رفتاری فراتر از توحش و درندگی عبور می کنند. خباثت رسانه ای می تواند خادم را خائن جلوه دهد و حتی برای یک اقلیت هم که شده کینه شان را به دل بنشاند. طلبه جوان زیر گرفته شده در مرزداران گفته می شود کسی است که در اوج کرونا داوطلبانه برای غسل و کفن متوفیان کرونایی که بستگان خودشان هم از نزدیک شدن به آنها وحشت داشتند، اقدام می کرد. آیت الله سلیمانی، روحانی ساده زیستی بود که با 76 سال سن بدون محافظ برای یک عملیات بانکی چهار میلیونی به بانک ملی بابلسر رفته بود. جوان سبزواری که مظلومانه به شهادت رسید اتفاقا کسی است که برای دفاع از دو دختر با حجاب نامناسب در مقابل اراذل و اوباش مورد حمله قرار گرفت. آرمان علی وردی و روح الله عجمیان مدافعان امنیتی بودند که جان خود را سر دست گرفته بودند و داوطلبانه برای دفاع از جان، مال و ناموس مردم به خیابان آمده بودند. خطر این جریان رسانه‌ای پشت پرده به مراتب ده ها بیشتر از عوامل میدانی این جنایت هاست. ماجرا را باید از ریشه خشکاند. 💢کانال خبری @shohadayeiran57
♻️ ترورهای فکری مقدمه ترورهای فیزیکی 🔰 تلفات ترور فیزیکی طلاب و روحانیون عدد قابل توجهی نیست و منجر به غضب و نفرت بیش از پیش ملت نسبت به قاتلین و ضاربین آنها خواهد شد اما آنچه نگرانی‌ها را افزایش می‌دهد، ترورهای دردناک و خاموش فکری و فرهنگی این قشر، آن هم با تلفات خیلی زیاد است که طی آن طلاب فاضل و فرهیخته قربانی ترور شده و به انزوا می‌روند و در نتیجه جامعه به جای بهره‌مندی از ذهن و زبان اندیشمندان صادق، پای معرکه سخنوران سطحی می‌نشینند؛ مردم ساده برای رفع نیاز معنوی و معرفتی خود به کاسبان کلاش عالم‌نمای بعضا سه تیغ کرده روی خواهند آورد و کم کم علمای قلابی جای علمای انقلابی را خواهند گرفت. ترورهای فکری و فرهنگی، تولید دینامیت‌هایی است که ذهن مردم را نسبت به طلاب و روحانیون تخریب می‌کند و این جماعت را ملعبه و مضحکه دست افراد کوچه و بازار می‌نماید. در نتیجه هر فرد فاقد شعوری به خود اجازه هتک حرمت و جسارت می‌دهد. ترورهای فکری و فرهنگی، عملکرد ضعیف و در بعضی موارد خائنانه دولتی است که رییسش در قامت یک مدیر عمامه به سر، یک دهه عقب ماندگی اقتصادی را به ملت تحمیل کرد و اکنون راست راست میچرخد و به ریش مردم قاه قاه می‌خندد و آن قاضی القضات عمامه به سری هم که باید او را محاکمه کند نه کاری می‌کند و نه درباره چرایی محاکمه نکردن حسن روحانی توضیح می‌دهد. همین ترورهای فکری و فرهنگی است که زمینه ترورهای فیزیکی را فراهم می‌کند. دشمن برای ترورهای فیزیکی می‌گردد و کسی را انتخاب می‌کند که بیشترین غیظ و بغض ناشی از ترورهای فکری و فرهنگی در او ایجاد شده باشد. ✍️ محمدامین امامی 🔺برای دیدن یادداشت‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻 eitaa.com/rasaee eitaa.com/rasaee
سیدمحمدحسینی(منتظر)؛ 47 سال گفتگوی چهره به چهره؛ ارتباط حضوری با جوانان (اعم از پسران و دختران) و انجام گفتمان‌های متنوع؛ دینی، سیاسی، علمی، هنری و... و انواع مشاوره‌های؛ تحصیلی، شغلی، ازدواج، حقوقی ووو... کانال سید علاءالدین (ویژه امور راهبردی روستای امامزاده علاءالدین): 🆔 @SayyedAlaaddin 🆔 @SayyedAlaaddin https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9 https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9 کانال گنبد فیروزه (ویژه مسائل اصلی اهالی روستای امامزاده علاءالدین): 🆔 @GonbadeFirozeh 🆔 @GonbadeFirozeh https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a جهت ارتباط گفتمانی معطوف به روستای امامزاده علاءالدین، لطفا از طریق عضویت در گروههای ذیل، استفاده نمائید. 🙏🌹✌️ گروه «سید علاءالدین»: https://eitaa.com/joinchat/3763470541Cd25cef0ad4 گروه «هم‌اندیشی سادات میدان»: https://eitaa.com/joinchat/1424556326Cd51a6f2d0a
شماره پرونده شکایت (تجدیدنظرخواهی) نانکلی؛ رئیس اداره اوقاف بوئین‌زهرا علیه اجداد مرحوم اهالی؛ مفتوحه در دادگاه حقوقی آوج: 👉 140122920001510929 👈 کانال سید علاءالدین (ویژه امور راهبردی روستای امامزاده علاءالدین): 🆔 @SayyedAlaaddin https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9 کانال گنبد فیروزه (ویژه مسائل اصلی اهالی روستای امامزاده علاءالدین): 🆔 @GonbadeFirozeh https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
به مناسبت روز شوراها اعضای خائن شورا به همدیگر تبریک گفتند. البته چیز عجیب و مهمی نیست که خودشان خودشان را تحویل بگیرند! ولیکن غیر از یک‌نفر از همپالگی‌هایشان، پسرخاله ما هم به آنها اظهار وفاداری کرد که قدری عجیب است! گویا آقای محمدعلی داودی، پیامهای روشنگرانه ما را نمی‌خواند تا شاید روشن گردد یا دعوا را جدی نمی‌شمارد! یا اینکه علیرغم بصیرت سیاسی در مسائل ملی، هنوز متوجه خیانت‌های متعدد و مکرر اعضای شورای پفیوز روستا علیه اهالی آن نشده است و یا اینکه ...!!! ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) کانال سید علاءالدین (ویژه امور راهبردی روستای امامزاده علاءالدین): 🆔 @SayyedAlaaddin 🆔 @SayyedAlaaddin https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9 https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9 کانال گنبد فیروزه (ویژه مسائل اصلی اهالی روستای امامزاده علاءالدین): 🆔 @GonbadeFirozeh 🆔 @GonbadeFirozeh https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a جهت ارتباط گفتمانی معطوف به روستای امامزاده علاءالدین، لطفا از طریق عضویت در گروههای ذیل، استفاده نمائید. 🙏🌹✌️ گروه «سید علاءالدین»: https://eitaa.com/joinchat/3763470541Cd25cef0ad4 گروه «هم‌اندیشی سادات میدان»: https://eitaa.com/joinchat/1424556326Cd51a6f2d0a
سیدمحمدحسینی(منتظر)؛ همراه همیشگی بسیجیان پیشکسوت در شمال کشور کانال سید علاءالدین (ویژه امور راهبردی روستای امامزاده علاءالدین): 🆔 @SayyedAlaaddin https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9 کانال گنبد فیروزه (ویژه مسائل اصلی اهالی روستای امامزاده علاءالدین): 🆔 @GonbadeFirozeh https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
. 1) سیدمحمدحسینی(منتظر)؛ همراه همیشگی اردوی بسیجیان پیشکسوت در شمال کشور 2) سیدمیرشجاع‌الدین حسینی؛ همراه همیشگی مدیریت مراسم هفتگی نمازجمعه تهران کانال سید علاءالدین (ویژه امور راهبردی روستای امامزاده علاءالدین): 🆔 @SayyedAlaaddin https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9 کانال گنبد فیروزه (ویژه مسائل اصلی اهالی روستای امامزاده علاءالدین): 🆔 @GonbadeFirozeh https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
✍️ تحریری «اسلامیت؛ قدر مشترک نهضت+نظام» و خطر سهمگین عدم فهم این مطلب خطیر!! (بخش ۰۱): مزیت و ایران، بر تمام انقلابات و نظامات تاریخ انسان در کل جغرافیای زمین، همین است که هر دو عنوان مذکور، اجازه نمی‌دهد بین و ، پارادوکس و تضاد مرسوم همه آن‌ها برقرار باشد. بزرگترین دهشتناک و بالتبع ضربه سنگین مهلک بر «نهضت+نظام» از جانب کسانی بر ، تحمیل گردید که انقلاب و نظام را آشتی‌ناپذیر تلقی کرده و حتی بر آن تصریح و تأکید می‌کنند! در این بر آنیم تا چنین معضلی را که بسیاری از و را به کام خود کشیده است، مورد قرار دهیم. نگارنده این سطور بلحاظ خانواده (روحانی سنتی بودن ابوی و روشنفکر شورشی بودن اخوی - در قالب شریعتی‌زدگی! - و لاجرم مباحثاتی طویل در حد مشاجراتی شدید!) بالتبع از مقطع ۱۴ سالگی (از ۱۳۵۵ هجری شمسی) وارد فعالیت‌های گردید که شاید زودهنگام ولیکن نقطه عطفی در مسیر زندگانی او بود! و شاید اولین و مهمترین دغدغه بنده از همان سال، همین بود که بدنبال مطالعه مقاله‌ای از ! با عنوان «نهضت و نظام» شکل گرفت که؛ نهضت یا نظام؟! و یا هر دو؟! توصیه می‌کنم متن کامل مقاله مذکور را در فصل ذی‌ربط کتاب و آن (در ذیل سلسله مباحث وی) مطالعه بفرمائید. (گلچینی از متن و صدای ذی‌ربط، ضمیمه این مقاله است) بعد از مطالعه مقاله مذکور، مصمم به ورود در انقلابی شدم که فرجام آن، استقرار بود که بعداً با به «جمهوری اسلامی» تغییر یافت. ولیکن با این دغدغه که آیا خواهیم توانست، نظامی را اقامه کنیم که انقلاب را قربانی خود نسازد؟! اشاره‌ای به جغرافیای زمانی این دغدغه: در سال ۱۳۵۱ از روستا به مهاجرت کرده و به مدت پنج سال در محله جنوبی ، ساکن بودیم و بنده در شهاب (واقع در ضلع جنوبی که بعد از انقلاب، به مجتمع آموزشی بعثت تغییر یافت) مشغول تحصیل بودم و در مقطع سوم راهنمایی، با شور انقلابی‌گری خود، اقدام به تشکیل سرّی نمودم. در آن دوران، شیفته داستان‌های ، بودم که عنوان خود را از نام یکی از کتاب‌های وی اقتباس کرده بودم. ایجاب می‌کرد که با اتمام ، کرده و در به (شاگردبازاری) بپردازم و اولین من زیر یک‌هزار تومان بود که حداقل فایده آن درآمد ناچیز، این بود که لااقل سربار خانواده نباشم و در مسیر قرار بگیرم. در بازار تهران () فعالیت‌های سیاسی بنده، تشدید شد و اقدام به تشکیل سرّی «گروه انقلابی بازار» نمودم. کارگران انجمنی؛ انقلابی‌تر از دانش‌آموزان سلحشوری بودند! میرزای حجره ما از اعضای بود که به قرابت و ارادت خاصی داشت که دارای گرایش‌های مثلاً ملی_مذهبی بود و در طیف و وفاداران به به شمار می‌رفت. بنده بلحاظ ملاحظات اسلامی، قاعدتاً با آن‌ها مرزبندی داشته و نمی‌توانستم جذب آن جریان بشوم که تدریجاً هم همه آن‌ها از بام بلند نهضت+نظام ما افتاد! گروه (و بتعبیری دقیق‌تر؛ گروهک!) ما نقش قابل توجهی در از طریق به آشوب و تظاهرات کشیدن سراهای آن داشت. لازم به ذکر است که تهران دارای سه طبقه اجتماعی بود که عبارت بودند از؛ ۱) ارباب‌ها که صاحبان سرمایه بودند و تجار نامیده می‌شدند. این عده معمولاً ساعت ۱۰ به بعد به حجره خود سر می‌زدند و هنگام ناهار هم می‌رفتند. ۲) میرزاها که طبقه کارمندان را تشکیل می‌دادند و معمولاً از ساعت ۸ الی ۹ صبح وارد محل کار شده و چند ساعتی پس از صرف ناهار، بازار را ترک می‌کردند. ۳) شاگردها که عمدتاً امور خدماتی (نظافت، آبدارچی، نامه‌بری، باربری و امثالهم) را بر عهده داشتند که معمولا از ساعت ۷ الی ۸ صبح در محل کار خود حضور یافته و تا غروب مشغول کار بودند. بنده جزو طبقه سه بودم اما کارهای من آنقدر زیاد نبود که و نداشته باشم. (حضور کارگرانه بنده در بازار؛ یک سال منتهی به ۱۳۵۷ تا یک سال بعد از آن بود. در سال ۵۹-۱۳۵۸ در سودای به همه جهان، قدم در راه و گذاشتم که با وقوع به محاق افتاد و لذا در سال ۱۳۶۰ عازم جبهه‌های شدم. غرض از ... ...ادامه دارد. ✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر) بهار ۱۳۹۸ چلچراغ و حم: https://eitaa.com/joinchat/741802216C0aad7d8aff