eitaa logo
گنبد فیروزه
59 دنبال‌کننده
547 عکس
161 ویدیو
22 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
بسمه تعالی قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۲۶): سوءتفاهمات معطوف به روایت اخوی (بخش ۱): «... ولی من زیر بار نمیرفتم و اعلام کردم که کسی دیگر را مامور این کار بکنید. و من در هر جایی که گیری پیدا شد بر طرف میکنم. ولی مصرانه اعلام کردند که: خودت باید انجام بدهی! در اینجا با توجه به تجربه و اتهامات عدیده‌ای که احتمال اتهامات گوناگون در امور مالی در مورد هر شخصی ممکن است زده بشود اعلام کردم که: اگر من دنبال اخذ وام بروم و موفق بشوم، مطمئن باشید که این وام را برای شخص خودم مصرف خواهم کرد و اگر باز هم موافق هستید اعلام کنید! چند نفر که معمولا ملاء جلسه میشوند. منجمله خدابیامرز سیداسماعیل بی بی اوغلو پدر این کاظم و سیدعابدین پدر ... و امثال ممدجعفر و ... (با صدای بلند) اعلام کردند: نوش جانت! همینطوریکه توانسته‌ای موافقت دریافت وام را بگیری، حق استفاده‌اش را هم بهت واگذار میکنیم! هر جا که دلت میخواد ولو برای شخص خود محق هستی و احدی حق اعتراض ندارد!» بنده این فراز☝️از جوابیه اخوی را در خلاصه‌نویسی خود حذف و مختصر کردم به فراز کوتاه پیام شماره ۱۲۲ 👇 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/721 👈 «(ولیکن پس از حاشیه‌هائی و نقش‌آفرینی ملاء جلسه، امثال) خدابیامرز سیداسماعیل بی‌بی اوغلو و سیدعابدین و امثال محمدجعفر و... نهایتاً مأموریت اخذ وام را بر عهده خود من گذاشتند.» چرا این فراز را حذف کردم؟! زیرا احساس کردم که بوی «خودشیفتگی» می‌دهد که در شأن اخوی نیست. یعنی لزومی ندارد که تعارفات شابدولعظیمی برخی از اهالی را برجسته‌سازی کند! ولیکن عبارات داخل پرانتز (که برداشت من بود نه نوشته اخوی) موجب سوءتفاهم یکی از اهالی شد و همان دیشب برایم نوشت: «سلام وقت بخیر من تازه الان رسیدم دهات هوا بارونی خدارو شکر یه سؤال داشتم خدمتتون فرمودین در آخر پیام که آقا میر شجاع گفته سید اسمائیل و سید عابدین ملا روستا حاشیه ساز شدند درسته برادر من؟؟ چون امروژ جلسه هست روستا بلکه مطرح شه» در جواب ایشان نوشتم: «سلام اگر یاد بگیرید که با دقت بخوانید، هرگز مرتکب اشتباه نمی‌شوید. اخوی به حواشی آن جلسه هم پرداخته بود که من حذف کردم. زیرا بنظرم چندان مهم نبودند. بیشتر تعارفات مرسوم و الکی که معمولاً در جلسات هست. در سپردن مسئولیت اخذ وام به آمیرشجاع، کسانی نقش‌آفرینی کردند از جمله فلانی و فلانی.» در عین‌حال گفتگوی فوق را همان دیشب برای اخوی هم فرستادم که ایشان در مذمت بنده نوشتند: «اینکه میگم؛ عین گفته منو ننویس و اگر نوشته من ابهامی داره، قبل از گزارش، سئوال کن، بخاطر همین چیزهاست»! و در ادامه مجدداً توضیح دادند که؛ «آنموقع که در خانه ما جلسه بود و برای اقدام به وامی که بنده دنبالش کرده و موافقتشو از بانک کشاورزی گرفته بودم، در آن جلسه برای اهالی توضیح دادم و برای پیگیری وام مورد نظر جملگی به خود من واگذار کردند و حتی برای اینکه در آینده شائبه‌ای و اتهامی به بنده نزنند، پس از اصرار اینکه شخص خود من دنبال اخذ وام نمیروم ولی با اصرار اونها قبول کردم که؛ من بشرطی دنبال این وام میروم که، برای خودم بگیرم! اینجا بود که سیداسماعیل موسوی و چند نفر دیگر به همراهی ایشون گفتند که؛ باشه این وامی که بقول خودت موافقتشو گرفته‌ای، اصلا برای خودت بگیر! البته احتمال اینکه موافقت اخذ وام را که به سختی پرداخت میشد، بنظرشون نوعی بلوف زدن من بحساب آورده بودند. و گرنه به این راحتی هم به خود من با این شرطم موافقت نمیکردند. حالا، الآن، در این جلساتی که یک عباسی کار اساسی انجام نمیگیره، چه چرت و پرتهایی مطرح میشه که دیگه ارزش توضیح واضحات لازم نیست. این تازه بدوران رسیده‌ها، نه بلدند کاری از پیش ببرند و نه بلدند از کسانیکه کارهای اساسی، آنهم بدون چشمداشت و با آن امکانات ابتدائی انجام داده‌اند را یک تشکر خشک و خالی بکنند! من که در متن فعالیت بودم و کارهایی که بدواً و بدون سابقه قبلی که حداقل بعنوان الگو باشد، انجام داده‌ام، یکی از اون کارها رو بلدند دنبال کرده و به نتیجه امیدوارکننده‌ای برسانند؟؟؟ بسم الله. این گوی و این میدان. فقط بلدند کارهای گذشته را به یک نحوی بکوبند. برای همینه که این روستا درجا میزنه»! 🎲 قبل از این توضیح مجدد اخوی، بنده گمان کردم که در توضیحات اولیه ایشان، ردی از خودشیفتگی وجود دارد فلذا آنها را که در شأن آ.سیدمیرشجاع نمی‌دانستم، حذف کردم. 👌 در روان‌شناسی؛ خودشیفتگی یا نارسیسیسم (به انگلیسی: Narcissism) یا نرگس‌مندی بیان‌گر عشق افراطی به خود و تکیه بر خودانگاشت‌های درونی است که نوعی اختلال روانی و خودپرستی به شمار می‌رود. 🎲 ولیکن با توضیحات تکمیلی ایشان، متوجه شدم که منظور او اشاره به «باورناپذیری اهالی» بوده نه «تعارفات شابدولعظیمی» آنها!! ...ادامه دارد. ✍️ حم ۱۳مهر۱۴۰۲ 💠 🆔 @SayyedAlaaddin 💠 🆔 @GonbadeFirozeh 💠
بسمه تعالی قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۲۷): سوءتفاهمات معطوف به روایت اخوی (بخش ۲): دومین سوءتفاهم معطوف به فرازی از جوابیه آ.میرشجاع در پیام شماره ۱۲۳ 👇 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/722 بود که (نوشته است: «حتی فردی که بجای کمک مادی حاضر شده بود در کنترل ساعت کاری بولدزرچی نظارت مستمر داشته باشد و محاسبه ساعت کاری را یادداشت کند، بعدها معلوم شد که حتی چای و سیگارش را نیز از رانندگان بولدزر دریافت و ضمن تمرین رانندگی با بولدزر، با اونها عشق و حال نیز میکرده است!») برای آقای احمد داودی رخ داد و تذکر داد که: «سلام چون توضیح ندادی، خواننده اینطوری متوجه میشه که بابای من با راننده بلدزر دست به یکی کرده!!! شما تا حالا خودت دیدی پدر من سیگار بکشه؟؟ این هم بگویم به پدرم فقط حاج عمو پول داد نه وامی بود و نه دیگری» در جواب ایشان نوشتم: «سلام متن تند اخوی را که برای بنده نوشته بود، من حتی‌الامکان سانسور و ملایم‌سازی کردم وگرنه باز هم ناراحت میشد که چرا حرفهای خودمانی منو که صرفا برای آگاهی خودت می‌نویسم عیناً برای همگان منتشر می‌کنی؟! فرد مورد نظر ایشان را نفهمیدم کیه؟ اما خود من ذهنم به سمت جعفرخالوقلی نرفت و شجاع هم اگر چنین منظوری داشت در متن بی‌سانسورش قطعاً اسم می‌برد. البته من ازش خواهش کرده‌ام که بدون خودسانسوری بنویسد و اجازه بدهد، من خودم سانسور بکنم اما تاکید می‌کند که فقط برای من می‌نویسد و گناه انتشار عمومی آنها بر گردن منه! بنظرم خیلی هم مهم نبود لذا از داداش هم نپرسیدم آن فرد خاطی، کی بوده؟! چنین روابطی در چنین اموری، بنظرم تا حدودی طبیعی است و نیازی به بزرگنمایی نیست اما گویا داداش حساسیت داشته که مورد اشاره قرار داده است! ازش می‌پرسم و طی یکی از پیامهای بعدی حتماً شفاف‌سازی می‌کنم که این قسمت از قضیه هم مخدوش نماند.🙏» در عین‌حال اعتراضیه خواهرزاده‌ام را عیناً برای اخوی فرستادم و ایشان در این‌خصوص هم مجدداً توضیحات مفصلی دادند که ناچارم آن‌ها را قدری خلاصه کنم تا از ظرفیت ۸۰۰ کلمه‌ای هر پیام در ایتا فراتر نرود: «... احداث و تکمیل بند خاکی در دو مرحله انجام گرفت: همانطوریکه عرض کردم، مرحله اول با مشارکت اهالی بود که توسط بولدزر (8 د) فردی بنام علی مصطفا کریمی اهل آوج بود. خدابیامرزدش، ناظر بر عملکرد آن، محمدجعفر بود که بسیار دقیق و خوب نظارت میکرد. مرحله دوم که توسط اخذ وام از بانک کشاورزی آوج انجام گرفت، نظارت بر کار همان بولدزر را به پسر سیدعباس داماد حاج‌سیدجعفردایی که اسمش محمد بود و بهش میگفتند: ممدکارشناس! (... که داماد یدالا اعظمی نیریجی بود و پسرش دختر سیدعبدالله موسوی را گرفته و...) و این غارشناس بخاطر بیکاری و ... نداشت که مثل دیگران وجهی پرداخت کند، اعلام کرده بود که؛ بجای پرداخت سهمش حاضر است «کنترل ساعتِ کاری بولدزر» را بعهده بگیرد. من مخالفت کردم. ولی چون در بین مردم به «کارشناس»! معروف شده بود، کسانیکه میدان را بدست گرفته بودند، قبول کردند که داستان کنترلش را قبلا گفته‌ام.» و اما در جواب دومین سوءتفاهم آقای داودی (این هم بگویم به پدرم فقط حاج عمو پول داد نه وامی بود و نه [کمک] دیگری)؛ ☝️پیام دریافتی☝️ باید بگویم که؛ اخوی در هیچ‌قسمت از پیام خود ننوشته که وام و سایر کمکهای مردمی به پدر شما داده شده است. بلکه تصریح کرده‌ که؛ «... مبلغ دریافتی بحساب شخص خاصی واریز نمیشد ... + ... احدی دخالت در جابجایی وجوه اختصاص‌یافته نداشت ...»👇 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/723 بنابراین کسی ادعا نکرده که «وام یا کمکهای دیگر» در اختیار جعفرخولوقلو قرار گرفته است که لازم باشد شما آنرا حاشا کنید. و‌ اما اگر منظورتان اینست که در احداث بند خاکی مذکور فقط پرداخت مالی حاج‌عموی شما به پدر شما کارساز بوده و اساساً وامی یا کمکی در کار نبوده است، ادعای دیگری است که باید آن ۱۰۰ نفری جواب بدهند که طبق ادعای آ.میرشجاع پرداخت اقساط وام ۸ میلیون تومانی بانک کشاورزی آوج را پرداخت کرده‌اند. 🎲 و اما انتقاد پایانی بنده به جناب آقای حاج‌سیدمیرشجاع؛ پیگیری و دوندگی‌های یکی دو ساله برای اخذ مجوز حفر چاه بصورت مخفیانه و محرمانه بعلت ترس از خرابکاری کفتارهای روستا، بنظرم وجاهتی نداشته است. ایشان اول باید اینها را با کمک اهالی اخراج می‌کرده و سپس ... ✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۱۳ مهر ۱۴۰۲ 💠 کانال‌های اطلاع‌رسانی حم (ویژه امامزاده علاءالدین) 🆔 @SayyedAlaaddin 💠 🆔 @GonbadeFirozeh 🙏 گروه هم‌اندیشی سیدعلاءالدین 🎲 https://eitaa.com/joinchat/3763470541Cd25cef0ad4 💠 🙏 گروه هم‌اندیشی سادات میدان🎲👇 https://eitaa.com/joinchat/1424556326Cd51a6f2d0a و کانال عمومی (سیاسی و دینی و...)👇 🆔 @chelcheraaqHM 💠 🙏 گروه هم‌اندیشی 🎲 چلچراغ معارف و احکام👇 https://eitaa.com/joinchat/3850895565Cc7624a74fe 💠
بسمه تعالی قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۲۸): بعضی از اهالی محترم، ضمن اعتراض به طویلی پیام‌های بنده، توصیه می‌کنند که من محتوای آن‌ها را در قالب پیام‌های صوتی هم به اشتراک بگذارم. پیشنهاد بدی نیست و اهالی می‌توانند در حین انجام رانندگی و آشپزی و سایر کارهای خود، از مطالب این پیام‌ها هم استفاده نمایند ولو اینکه تمرکز کافی نخواهند داشت! اما بنده معذورم و چه خوب است یکی از اهالی خوش‌صدا این کار را انجام دهد و کافیست که فقط پیامهای مکتوب مرا بخواند و در کانال مستقلی بارگذاری نماید. ولیکن بنده دنبال تبدیل این پیام‌ها به یک جلد کتاب هستم برای آیندگان روستا که قاعدتاً فقط کتابت مطالب را لازم دارم و پیامهای صوتی و پادکست و امثالهم بدرد کتاب‌نویسی نمی‌خورد. ضمناً هر کس که نسبت به مفاد پیام‌های بنده در هر دو کانال من انتقاد و پیشنهاد و اصلاحیه و تکمله‌ای دارد، لطفاً بصورت مکتوب برای بنده ارسال نماید به شماره بله و ایتای ۰۹۳۵۱۳۲۷۷۹۴ تا در کتابی که زیر چاپ خواهد رفت، چیزی از قلم نیافتاده باشد. و اما بعد؛ صفوت داودی و برادران یوسف! (۰۵) در پیام‌های قبلی از پیام ۱۱۹👇 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/700 💠 تا پیام ۱۲۷👇 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/720 گذری داشتم به ریشه‌یابی و آسیب‌شناسی تجاوزات متجاوز نقاشی بعنوان یکی از ضرورت‌های مبارزه با چنگ‌اندازی‌های او. زیرا مبارزه اصولی، بدون ریشه‌یابی معضلی که اضمحلال آن، هدف مبارزه است، آب در هاون کوفتن بیش نیست. بنده اگر بخواهم به مبارزه اصولی با متجاوز نقاشی بپردازم، اقداماتی را در دستور کار خود قرار خواهم داد که عبارتند از: ۱) دیدار و گفتگو با متجاوز و در صورت لزوم، اتمام حجت که فردای تحمیل شکست بر او نگوید؛ چرا از اول نیامدی سراغ خودم و برای عقب‌نشینی من خودت را به زحمت انداختی!؟! فلذا قبل از مذاکره مستقیم، دست به هیچ مبارزه‌ای نخواهم زد. زیرا گره‌ای را که بشود با دست باز کرد چرا به دندان اندازم؟! ۲) ممکنست نتیجه مذاکره، معامله معقول و عادلانه‌ای باشد که بر مبارزه کورکورانه و بی‌وجاهت، ارجحیت دارد. ۳) اگر از طریق مذاکره، به نتیجه دلخواه نرسم آنگاه نوبت به مبارزه حقوقی می‌رسد ولیکن ورود به این مرحله هم شرایطی دارد: ۳/۱- چنانچه قرار باشد که او را شکست بدهم و از اراضی اشغالی، اخراج کنم اما بعدش زمین‌های بازپس گرفته شده را به حال خود رها نمایم تا همان بیابانی باشد که قبلاً بود، هرگز مرتکب چنین کار احمقانه‌ای نخواهم شد. زیرا آنرا قرین عدالت نمی‌دانم. وقتی که او بتواند این اراضی را آباد و سرسبز نماید که برای زوار امام‌زاده و عابرین منطقه هم منظره خوشایندی باشد بمراتب بهتر از این است که آن اراضی در اختیار ما باشد و برای زوار چندان جالب نباشد. یعنی بشرطی وارد مبارزه‌ای برای شکست متجاوز خواهم شد که مطمئن باشم بعد از رفع تجاوز، این اراضی بسمت آبادی و سرسبزی خواهد رفت وگرنه که عطایش به لقایش! ۳/۲- صرف زمان و هزینه برای چنین مبارزه‌ای دارای وجاهت حیثیتی، عقلانی و حداقل اقتصادی باشد. اگر توجیه عقلائی و لااقل اقتصادی نداشته باشد، وارد معرکه نخواهم شد. البته این مطلب در مقایسه، تحصیل می‌گردد. یعنی ممکنست بنده در تهران یا جای دیگری به کاری بپردازم که غفلت از پیشبرد و تحقق کامل آن، موجب لطمه بر آن گردد و ضرر و زیان آن بدتر و بیشتر از این باشد که من این آب+اراضی خود را از کف بدهم. بالطبع این را بر آن ترجیح نخواهم داد. ۳/۳- پس از وقوف قطعی به ضرورت مبارزه، از هیچ مانعی، هراسی به خود راه نخواهم داد و تا آخرش خواهم رفت. ۴) چنانچه بنا بر ابرام در مبارزه گذاشتم (چنانکه برخی از اهالی به چنین فرایندی گام نهاده‌اند!)، عملیات میدانی خود را مرحله‌بندی خواهم کرد و در اولین گام؛ اقدام به تهیه «جانمائی»، «کاداستر»، «کد یکتای شناسائی اموال غیرمنقول» و «UTM» اراضی خود خواهم کرد. زیرا بدون این‌ها قدم به دعاوی حقوقی و قضایی گذاشتن، تضمینی برای پیروزی سریع و بلکه بطیء وجود ندارد. آیا آن‌ها که در مبارزه با متجاوز نقاشی، عجالتاً متوسل به دادگاه شده‌اند، دادخواست‌شان متضمن چنین ضمایمی بوده است؟! کسانی که ادعا می‌کنند، ما وکیل گرفتیم و هزینه کردیم (اما در دادگاه پیروز نشدیم!)، چنانچه بدون چنین ضمائمی، دعوای خود را دنبال کرده‌اند، یا دروغ می‌گویند یا وکیل‌شان قلابی بوده است! در هر حال، چنانچه از جیب ما هزینه کرده‌اند (آنهم بدون کسب موافقت و تأیید ما و با ادعای دروغینی مبنی بر اینکه دنبال احقاق حقوق مرحوم حاج‌سیدمیربابا بوده‌اند!) ضامن هستند و اقدامشان، پشیزی ارزش ندارد (تازه اگر تعمداً مجری بازی در پازل متجاوزین نبوده باشند! وگرنه) بسختی پشیمان خواهند گشت. ...ادامه دارد. ✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۱۴ مهر ۱۴۰۲ 💠 کانال‌های اطلاع‌رسانی 🆔@SayyedAlaaddin 💠 🆔@GonbadeFirozeh 💠
مشکل ما با اسراییل چیه؟ چرا میگیم اسراییل باید نابود بشه؟ (زمان مطالعه: ۴ دقیقه) ✅ کشورهای عربستان، عراق، لبنان، سوریه، فلسطین، اردن، ترکیه و... هیچ‌کدوم تا همین ۱۱۰ سال پیش وجود نداشتن. همشون؛ استان‌ها و ایالت‌هایی از کشور بزرگی به نام امپراطوری عثمانی بودن. (نقشه) تا اینکه جنگ جهانی اول آغاز شد و نهایتا امپراطوری بزرگ عثمانی در این جنگ شکست خورد و از هم پاشید. ✅ غربی‌ها سر یک میز نشستن، خط‌کش دستشون گرفتن و روی نقشه، این امپراطوری بزرگ رو به کشورهای کوچیک تقسیم کردن، هر کشوری هم مال یه کدومشون شد. ▫️سوریه و لبنان مال فرانسوی‌ها ▫️عراق و فلسطین مال انگلیسی‌ها ✅ از اونجا که بیشترین ثروت دنیا تو همین منطقه‌ی ما یعنی غرب آسیاست، غربی‌ها تصمیم گرفتن جای پای خودشون رو اینجا محکم کنن و یه پایگاه دائمی برای خودشون اینجا بسازن. یه پایگاهی که نگهبان منافع غربی‌ها توی منطقه‌ی ما باشه. ✅ پس با صهیونیست‌ها توافق کردن و هزاران صهیونیست رو از سرتاسر دنیا به فلسطین آوردن. در فاصله‌ی بین جنگ جهانی اول تا جنگ جهانی دوم (به مدت بیست سال) صهیونیست‌ها در فلسطین جاگیر شدن و روز به روز بر جمعیتشون اضافه شد. نهایتا بعد از جنگ جهانی دوم بیانیه دادن و به قول خودشون تشکیل کشور اسراییل رو در سرزمین فلسطین اعلام کردن. ✅ تا امروز ده‌ها هزار فلسطینی شهید و میلیون‌ها فلسطینی از خونه و کشور خودشون اخراج شدن. ✅ صهیونیست‌ها در نظر داشتن از رود نیل تا رود فرات رو تصرف کنن و اسراییل بزرگ رو تشکیل بدن. (در این صورت با ایران همسایه می‌شدن، نقشه) حتی غیر از فلسطین بخش‌هایی از سوریه، مصر، اردن و لبنان رو هم اشغال کردن ولی بعد از انقلاب، جمهوری اسلامی جلوی گسترش اسراییل ایستاد و با تجهیز و مسلح کردن فلسطینی‌ها و لبنانی‌ها، صهیونیست‌هارو عقب نشوند. ✅ حالا مشکل ما با اسراییل چیه؟ از سیصدسال پیش که اروپایی‌ها و غربی‌ها پا به منطقه‌ی ما گذاشتن، حضورشون جز فلاکت و قحطی و کشتار و جنگ و تعرض و غارت و... هیچ نتیجه‌ای نداشته. میلیون‌ها ایرانی و صدها هزار نفر از مردم کشورهای همسایه‌ی ما فقط به جرم موقعیتِ ارزشمندِ کشورشون و ثروتی که داشتن تا امروز به دست غربی‌ها کشته شدن. حضور غربی‌ها در منطقه‌ی‌ ما همیشه مساویِ با بحران بوده و این بحران اینجا وقتی تموم میشه که خارجی‌ها از منطقه‌ی ما اخراج بشن. خارجی‌ها هم وقتی از منطقه‌ی ما اخراج میشن که پایگاهشون اینجا از بین بره؛ رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین پایگاه غربی‌های جلاد و وحشی در منطقه‌ی ماست. ✅ حالا کاری نداریم که اصلا فلسطین یکی از مقدس‌ترین سرزمین‌های اسلامیه و مسجدالاقصی اولین قبله‌ی مسلمانان هست. کاری نداریم که شهر قدس مثل مکه و مدینه و نجف و کربلا برای ماها به عنوان مسلمون خیلی اهمیت داره. 👈اگر فقط ایرانی و مسلمان هستیم و ایران برامون مهمه، مسئله‌ی فلسطین از مهم‌ترین مسائلی هست که کشور ما برای امنیت خودش نیاز داره حل بشه. اینجا هر حکومت ملی دیگه‌ای به جز جمهوری‌ اسلامی هم سرکار بود، همینقدر به‌مسئله‌ی فلسطین اهمیت می‌داد. چون موجودیت کشور ما در گرو نابودی رژیم جعلی اسراییل و اخراج غربیها از این منطقه است👌 ✅ البته به فضل خدا جمهوری اسلامی امروز تونسته صهیونیست‌ها رو به درون سرزمین‌های اشغالی در فلسطین محدود و محاصره کنه و ده‌ها هزار موشکِ نقطه‌زن، دور تا دور سرزمین‌های اشغالی آروم و قرار ندارن تا روز موعود برسه، از خاک سر بکشن و در قلب صهیونیست‌ها فرود بیان. به یاری خدا انشاءالله. ☝️از پیام‌های دریافتی☝️ نقدونظر صهیونیزم علل مورد اشاره در این مقاله، کف مطلب است و سقف فراتری هم دارد. طبق این در بدست و به رهبری نابود خواهد شد فلذا دشمنی این با ایرانیان سابقه‌ای هزاران ساله دارد و تا قیامت هم به خود ادامه خواهند داد، فرقی هم نمی‌کند که در ایران چه حکومتی بر سر کار باشد. عداوت آنها با فرع بر کینه آن‌ها علیه است. 👌 بخش اعظم پیشگوئی‌های یهود، مورد تأیید و تصریح علیه‌السلام هم قرار گرفته است و اینکه در نابودی هم مشارکت خواهند داشت ولیکن ایرانیان قوی‌ترین یاران خواهند بود إن‌شآءالله ضمناً منحصر به نیستند. سران عمدتاً در و لانه کرده‌اند و شاید سالی یکبار هم به ، سفر نکنند. صرفاً یکی از بازوها ( ) است که همه آنها (۱۰۰٪) باید عین هم کشته شوند. ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) مهر۱۴۰۲ 💠کانال اطلاع‌رسانی حم (یک از هزاران) «حیفه این پیام‌ها را نبینی» 🆔eitaa.com/chelcheraaqHM 🎲گروه هم‌اندیشی چلچراغ https://eitaa.com/joinchat/3850895565Cc7624a74fe
هدایت شده از قزوین‌ نیوز
رفع تداخل ۱۱ هزار هکتار از اراضی قزوین 🔗مشروح خبر https://qazvinnews.ir/472095 🔺سرخط مهم‌ترین وقایع و اخبار قزوین @qazvinnews_ir
هدایت شده از قزوین‌ نیوز
۳۴۰۰ هكتار از اراضی شهرک‌های صنعتی قزوين دارای سند تفكيكی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوين: 🔸 سند تفکیکی ۳۴۰۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان آماده و قابل واگذاری به واحدهای بهره‌بردار است. 🔺سرخط مهم‌ترین وقایع و اخبار قزوین @qazvinnews_ir
🔺امیرالمؤمنین‌علی‌علیه‌السلام: 🔹نابود شد کسی که ارزش خود را ندانست. 🚩کانال تخصصی 🚩@Ansarolmahdi88 ☝️از پیام‌های دریافتی☝️ 💠کانال اطلاع‌رسانی حم (دریافتی و تحریری)؛ «حیفه این پیام‌ها را نبینی» (یک از هزاران؛ گلچینی از صدها پیام متنوع): 🆔eitaa.com/chelcheraaqHM 🙏گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام👇 https://eitaa.com/joinchat/3850895565Cc7624a74fe
5.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹شکوه معماری را درمیراث جهانی آرامگاه شیخ صفی‌الدین اردبیلی ببینید. @khabar_khoub_iran ☝️از پیام‌های دریافتی☝️ 💠کانال اطلاع‌رسانی حم (دریافتی و تحریری)؛ «حیفه این پیام‌ها را نبینی» (یک از هزاران؛ گلچینی از صدها پیام متنوع): 🆔eitaa.com/chelcheraaqHM 🙏گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام👇 https://eitaa.com/joinchat/3850895565Cc7624a74fe
. ☝️از پیام‌های دریافتی☝️ ✅ مأموریت‌های الهی به جهت انسان‌ها؛ 👈 بار اول برای و فرزندانش جهت نحوه جنازه هابیل (فرزند آدم) 👈 بار دوم برای همه بنی‌آدم جهت نحوه محو از (فرزند آدم) 💠کانال اطلاع‌رسانی (دریافتی و تحریری)؛ «حیفه این پیام‌ها را نبینی» (یک از هزاران؛ گلچینی از صدها پیام متنوع): 🆔eitaa.com/chelcheraaqHM 🙏گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام👇 https://eitaa.com/joinchat/3850895565Cc7624a74fe
☫﷽☫ رابطه کلاغ با بنی‌اسرائیل! عطف به پیام👇 https://eitaa.com/chelcheraaqHM/3168 (حاوی تصویری از رفتار عجیب یک کلاغ) ✅ مأموریت‌های الهی به جهت انسان‌ها؛ 👈 بار اول برای جهت نحوه جنازه هابیل (مذکور در قرآن) 👈 بار دوم برای همه جهت نحوه از (قابل برداشت برای هر کسی) لطفاً به این سوره مائده در مجید، عنایت بفرمائید: «وَ اتْلُ عَلَيْهِمْ نَبَأَ ابْنَيْ آدَمَ بِالْحَقِّ إِذْ قَرَّبا قُرْباناً فَتُقُبِّلَ مِنْ أَحَدِهِما وَ لَمْ يُتَقَبَّلْ مِنَ الْآخَرِ قالَ لَأَقْتُلَنَّكَ قالَ إِنَّما يَتَقَبَّلُ اللَّهُ مِنَ الْمُتَّقِينَ» (۲۷) و بخوان بر آنها به حقیقت حکایت دو پسر آدم (قابیل و هابیل) را، که چون تقرب به قربانی جستند از یکی پذیرفته شد و از دیگری پذیرفته نشد. (قابیل به برادرش هابیل) گفت: البته تو را خواهم کشت. (هابیل) گفت: بی‌تردید خدا (قربانی را) از متقیان خواهد پذیرفت. «لَئِنْ بَسَطْتَ إِلَيَّ يَدَكَ لِتَقْتُلَنِي ما أَنَا بِباسِطٍ يَدِيَ إِلَيْكَ لِأَقْتُلَكَ إِنِّي أَخافُ اللَّهَ رَبَّ الْعالَمِينَ» (۲۸) سوگند که اگر تو به کشتن من دست برآوری من هرگز به کشتن تو دست دراز نخواهم کرد، که من از خدای جهانیان می‌ترسم. «إِنِّي أُرِيدُ أَنْ تَبُوءَ بِإِثْمِي وَ إِثْمِكَ فَتَكُونَ مِنْ أَصْحابِ النَّارِ وَ ذلِكَ جَزاءُ الظَّالِمِينَ» (۲۹) من خواهم که گناه (کشتن) من و گناه (مخالفت) تو هر دو به تو باز گردد تا تو اهل آتش جهنم شوی، که آن آتش جزای ستمکاران است. «فَطَوَّعَتْ لَهُ نَفْسُهُ قَتْلَ أَخِيهِ فَقَتَلَهُ فَأَصْبَحَ مِنَ الْخَاسِرِينَ» (۳۰) آن‌گاه (پس از این گفتگو) هوای نفس او را بر برادرش ترغیب نمود تا او را به رساند و بدین سبب از گردید. «فَبَعَثَ اللَّهُ غُرَابًا يَبْحَثُ فِي الْأَرْضِ لِيُرِيَهُ كَيْفَ يُوَارِي سَوْءَةَ أَخِيهِ ۚ قَالَ يَا وَيْلَتَا أَعَجَزْتُ أَنْ أَكُونَ مِثْلَ هَٰذَا الْغُرَابِ فَأُوَارِيَ سَوْءَةَ أَخِي ۖ فَأَصْبَحَ مِنَ النَّادِمِينَ» (۳۱) آن‌گاه خدا کلاغی را برانگیخت که زمین را به چنگال حفر نماید تا به او بنماید چگونه بدن مرده برادر را زیر خاک پنهان کند. (قابیل) گفت: وای (بر من) آیا من از آن عاجزترم که مانند این کلاغ باشم تا جسد برادر را زیر خاک پنهان کنم؟ پس (برادر را به خاک سپرد و) از این کار سخت پشیمان گردید. «مِنْ أَجْلِ ذَٰلِكَ كَتَبْنَا عَلَىٰ بَنِي إِسْرَائِيلَ أَنَّهُ مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَيْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِي الْأَرْضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِيعًا وَ مَنْ أَحْيَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْيَا النَّاسَ جَمِيعًا ۚ وَ لَقَدْ جَاءَتْهُمْ رُسُلُنَا بِالْبَيِّنَاتِ ثُمَّ إِنَّ كَثِيرًا مِنْهُمْ بَعْدَ ذَٰلِكَ فِي الْأَرْضِ لَمُسْرِفُونَ» (۳۲) بدین سبب بر حکم نمودیم که هر کس نفسی را بدون و یا بی‌آنکه و فتنه‌ای در زمین کرده، بکشد مثل آن باشد که را کشته، و هر کس نفسی را حیات بخشد (از نجات دهد) مثل آن است که همه مردم را حیات بخشیده. و هر آینه رسولان ما به سوی آنان با معجزات روشن آمدند سپس بسیاری از بعد از آمدن رسولان باز روی زمین بنای فساد و را گذاشتند. «إِنَّمَا جَزَاءُ الَّذِينَ يُحَارِبُونَ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ وَ يَسْعَوْنَ فِي الْأَرْضِ فَسَادًا أَنْ يُقَتَّلُوا أَوْ يُصَلَّبُوا أَوْ تُقَطَّعَ أَيْدِيهِمْ وَ أَرْجُلُهُمْ مِنْ خِلَافٍ أَوْ يُنْفَوْا مِنَ الْأَرْضِ ۚ ذَٰلِكَ لَهُمْ خِزْيٌ فِي الدُّنْيَا ۖ وَ لَهُمْ فِي الْآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِيمٌ» (۳۳) همانا کیفر آنان که با و به برخیزند و در به فساد کوشند جز این نباشد که آن‌ها را به رسانده، یا به دار کشند و یا دست و پایشان به خلاف یکدیگر بِبُرند و یا به نفی (و و و ) از (صالحان) دور کنند. این و خواری آنهاست و اما در به عذابی بزرگ معذّب خواهند بود. ⁉️ پروردگار متعال، چرا در این آیات هفتگانه خود (از آیه ۲۷ لغایت آیه ۳۳ سوره مائده) ماجرای عجیب (زاغ یا کلاغ) در قضیه اولین در را در کنار ماجرای و ، قرار داده است؟! آیا این دو مسئله، ارتباط معنی‌داری به همدیگر ندارند؟ دانند! ✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۰ مهر ۱۴۰۲ 💠کانال اطلاع‌رسانی حم (دریافتی و تحریری)؛ «حیفه این پیام‌ها را نبینی» (یک از هزاران؛ گلچینی از صدها پیام متنوع): 🆔eitaa.com/chelcheraaqHM 🙏گروه هم‌اندیشی 🎲 چلچراغ معارف و احکام👇 https://eitaa.com/joinchat/3850895565Cc7624a74fe 💠