از اونجایی که امروز تازه امتحانام تموم شده و برای تابستون میخوام برنامه ریزی کنم تصمیم گرفتم فردا ۶ ساعتم رو پر کنم
ܣܝ̇ߺܥوܝ̇ߺܘ 🏴
از اونجایی که امروز تازه امتحانام تموم شده و برای تابستون میخوام برنامه ریزی کنم تصمیم گرفتم فردا ۶
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
از اونجایی که صدا و سیما اصلا فیلم تکراری نمیزاره
اوک نیو را به تماشا بنشینید😀
ܣܝ̇ߺܥوܝ̇ߺܘ 🏴
بچه ها موافقین حالا که تابستونه وقتمون هم آزاد تره اینو دوباره شروع کنیم؟📚
عاشقتونم حتی یه نفرتونم مطالبشو نخوندین 🤣🤣
فضای مجازی واقعا دارکه همینجوری میگشتم تو ایتا شانسی کانال دوتا از آشنا ها رو پیدا کردم
فوبیا گرفتم
https://eitaa.com/H_hendone/1475
درساش
مخصوصا درسایی مثل فلسفه منطق که نداشتیم کلا
___
یه چیزی که هست اینه که هیچ وقت کتابای راهنمایی رو با متوسطه مقایسه نکنین
مثلاً مطالعات رو نگا کنین اکثرا متنفرن ازش 🥴
جامعه شناسی ، تاریخ ، جغرافیا میشه مطالعات
و اینا خیلی گوجولن و اصلا قابل مقایسه با مطالعات نیستن چون وارد مبحث اصلی میشه و خیییلی شیرینتر میشه🪄✨
فلسفه یازدهمه و نداشتم ولی منطق خیلی باحاله بخوام تشبیه کنم شبیه سوالات هوش یه قسمتش هست یادم نیست اسمش ، کپی همونه خیلیم اون مبحث جالبه برای اکثرا
ولی اگه میخوای آشنا شی پی دی اف دانلود کن یه درس بخون ازش ببین خوشت میاد یا نه