وَقتـےمیبینۍرِفیقَتنآراحَتـھ
حالـَشخوشنیسٺدِلشگِرفتہ
بیخیـالنَباش شھـیدهادۍتورِفاقَتڪَـمنمیزاشت
〈حَواسـِتبـِہرِفیقَـتباشـھمَشتـے💔〉
+کاش میشد بعضیا اینو بفهمن...
هدایت شده از Yeghaneh.art
✨دختران نوران✨
یه پاتوق و دورهمی داریم😍😉
🌱برا دختران نوجوون شهرمون🌱
اینجا همون جایی هست که قراره کلی حالت خوب بشه ☺️دخترای گلم که مثل نور میدرخشند و اسمشون دختران نورانه✨
ما اومدیم بگیم نوجوونای زنجان همیشه میدرخشن✨😍🌱
ارتباط با ادمین
@Yeghaneh2
https://eitaa.com/dokhtaranenoran
غُصهی چیو میخوری عزیزِ من؟
خدا میدونه کِی اون چیزی که
دقیقا بهش نیاز داری رو برات بفرسته :)🤍🦋
خب یه تجربه از خودم (از نصیحت بدم میاد)
هیچ موقع نزارید ینفر درباره موضوعی نصیحتتون کنه چون فردا همون شخص میاد درباره همون کس که نصیحت میکردباهات میگرده وتو میمونی واون حال خرابت!🥲
دهکده ده نودیا
اما من که حاج اقارسولی با هیچکدوم از مداح های کشور عوض نمیکنم😊🌱
دهکده ده نودیا
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_ny0jlho&btn=یارا.بگو
ببینیم اولین نفر چه قراراست بگوید